جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی به ریاست رئیس دانشگاه تشکیل شد

۰۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۰۵۹ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۰۵۵
جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی دانشگاه به ریاست دکتر سلیمی رئیس دانشگاه و با حضور معاونان دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و نمایندگانی از تربیت اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و استادان و نمایندگانی از متخصصان تربیت بدنی دانشگاه، 7 بهمن ماه در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی به ریاست رئیس دانشگاه تشکیل شد


در این جلسه گزارش فعالیت های  تربیت بدنی توسط دکتر غفوری مدیر تربیت بدنی و دبیر شورای ورزش دانشگاه ارائه شد. اعلام طرح ها و برنامه های ورزشی شامل تقویم فعالیت های درون دانشگاهی منطقه ای، المپیادها و قهرمانی کشور  از سوی تربیت بدنی دانشگاه به منظور پیش بینی و تصویب بودجه مورد نیاز در حوزه های دانشجویی، کارکنان و اعضای هیات علمی از جمله موارد طرح شده از سوی دبیر شورا بود.
همچنین در این جلسه، در خصوص تعیین ساز و کار درآمدزایی اماکن ورزشی دانشگاه و نیز کلیات اعطای جوایز ورزشی مسابقات ورزشی داخلی، منطقه ای و کشور بحث و بررسی به عمل آمد.
بعد از ارائه این گزارش، رئیس دانشگاه  نقطه‌ نظر خویش را در خصوص برنامه‌های تربیت‌بدنی اعلام داشت. سپس حاضران دیدگاه و نظر خود را در خصوص گزارش دبیر و برنامه‌های آتی مدیریت تربیت‌بدنی اعلام نمودند. در پایان جلسه به‌اتفاق آرای اعضا با کلیات تقویم ورزشی، بودجه موردنیاز و همچنین اعطای جوایز به نفراتی که در مسابقات داخلی، منطقه‌ای و کشوری مقام قهرمانی کسب می‌نمایند موافقت گردید.

 


نظر شما :