نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سطح یک کشور بامیزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۹۱۰ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۳۰۳۹
نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سطح یک کشور با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی 12 آذرماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد.
نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سطح یک کشور بامیزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست با حضور معاونان دانشجویی و فرهنگی 17 دانشگاه منطقه یک کشور با هدف بررسی برنامه‌های برگزار شده به مناسبت روز دانشجو در سطح این دانشگاه‌ها و نیز بررسی شیوه‌ نامه انتخاب مدیران مسئول نشریات دانشجویی برگزار شد. در ابتدای این نشست دکتر ایرانزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دبیر معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه یک کشور ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در دانشگاه علامه طباطبائی به بیان گزارشی از اقدامات انجام‌ شده در این دانشگاه پرداخت.

Image result for â«Ø¯Ú©ØªØ± نعمتالله ایرانزادهâ¬âŽ

در این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص تبادل فرهنگی برگزیدگان جشنواره‌های مختلف دانشجویی در حوزه‌های فرهنگی و هنری و جشنواره رویش برای حضور دانشجویان برگزیده در جشنواره‌ها و برنامه‌های سازمان در خارج از کشور به امضای معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رسید.

این خبر تکمیل خواهد شد.




نظر شما :