برگزاری کارگاه آموزشی مسئولین امور دانشجویی دانشکده ها و کارشناسان اداره رفاه دانشجویان

۰۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۸۴۶ فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۱۵۰۹
کارگاره آموزشی با حضور مسئولین امور دانشجویی دانشکده ها و کارشناسان اداره رفاه دانشجویان 28 آذرماه در سالن جلسات ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری کارگاه آموزشی مسئولین امور دانشجویی دانشکده ها و کارشناسان اداره رفاه دانشجویان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این کارگاه که با هدف آموزش و بیان قوانین و مقررات جدید در خصوص وام ها و اعتبارات تخصیص یافته به دانشجویان و ارائه راه حل هایی برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویان در این خصوص برگزار شد، مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه، معاون مدیر دانشجویی، رئیس اداره رفاه دانشجویان نیز حضور داشتند. دکتر مقامی مدیر خدمات دانشجویی ضمن خیر مقدم به همکاران امور دانشجویی دانشکده ها از مسئولین محترم درخواست کرد تا مسائل و مشکلاتی که در جریان کار در خصوص مسائل مرتبط به امور دانشجویی و دانشجویان مواجه می شوند را طرح نمایند تا مورد آنها تصمیم گیری شود.

همچنین در ابتدای جلسه رئیس اداره وام ها گزارشی در خصوص ارائه وام ها و اعتبارات در یکسال گذشته و ترم جاری ارائه نمود و از  افزایش وام ها در ترم آینده خبر داد. پس از آن شعبانی، کارشناس اداره پرداخت و ملک لو، کارشناس اداره بازپرداخت صندوق رفاه دانشجویان توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت وام ها و بازپرداخت آنها ارائه داشتند و در انتهای کارگاه پاسخگو سئوالات همکاران بودند.

در ادامه از مسئولین امور دانشجویی و کارشناسان اداره رفاه دانشجویان پیرامون ثبت وام ها در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 تقدیر به عمل آمد.


نظر شما :