برگزیده شدن دکتر مقصود امیری به عنوان دانشمندان برتر 1 درصد جهان

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۸۰۳ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۶۵۴۵
دکتر مقصود امیری عضو هیأت علمی گروه مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری، برای دومین بار از سوی پایگاه شاخص های اساسی علم (ESI) به جمع دانشمندان 1 درصد برتر بین‌المللی برگزیده و معرفی شد.
برگزیده شدن دکتر مقصود امیری به عنوان دانشمندان برتر 1 درصد جهان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بر اساس جدیدترین نتایج گزارش شده از سوی پایگاه شاخص های اساسی علم  (ESI)  دکتر مقصود امیری عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبائی از سال 2017 به جمع دانشمندان 1 درصد برتر بین‌المللی پیوسته است. او پر تألیف‌ترین عضو هیأت علمی دانشگاه در Scopus با 63 اثر، همچنین 57 سند منتشره در Web of Science با h-index 15 و 682 استناد، همچنین 97 اثر پژوهشی ثبت شده با مجموع 1855 استناد و 22 h-index در (GoogleSchoolar (2008-2018 است. نامبرده پژوهشگر برتر کشوری در سال 1390 درگروه علوم انسانی نیز بوده‌اند.

لازم به ذکر است پایگاه شاخص‌های اساسی علم یا ESI نویسندگان یک درصد برتر دنیا از طریق آن شناسایی و معرفی و بر اساس تعداد استنادهای دریافتی مقالاتشان در رشته‌های ۲۲ گانه علم، مرتب‌سازی می‌شوند. نظام رتبه‌بندی  ESI هر دو ماه یک‌بار افراد، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را بر اساس میزان ارجاع به مقالات چاپ‌شده آن‌ها در بازه زمانی ۱۰ سال گذشته رتبه‌بندی می‌نماید و اسامی یک درصد برتر هر گروه را اعلام می‌نماید.


نظر شما :