نشست معاون فرهنگی و اجتماعی با دبیران و استادان مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی دو دانشکده برگزار شد

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۷۰۶ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۲۶۶
نشست دبیران انجمن‌های علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و دانشکده الهیات و معارف اسلامی به‌منظور تعامل و هم‌اندیشی بیشتر با مسئولان فرهنگی دانشگاه با حضور استادان مشاور 19 آذرماه جاری در محل سالن شورای دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی برگزار شد.
نشست معاون فرهنگی و اجتماعی با دبیران و استادان مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی دو دانشکده برگزار شد

در این جلسه وضعیت انجمن‌های علمی دانشکده از سوی دکتر ایرانزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبیین شد و پیشنهادهایی برای پیشرفت برنامه‌های آنان در آینده مطرح شد. همچنین مقرر گردید با تمهید سازوکار مناسب و تعامل سازنده با هیئت‌رئیسه دانشکده و استادان مشاور، از ظرفیت مغفول مانده انجمن‌های این دو دانشکده بهره‌برداری مناسبی صورت گیرد. در ادامه دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و استادان مشاور به طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در خصوص عملکرد انجمن‌های علمی دانشجویی پرداختند.

لازم به ذکر است دانشکده‌های ادبیات و زبان‌های خارجی و الهیات و معارف اسلامی در حال حاضر دارای 15 انجمن علمی دانشجویی است. انجمن‌های علمی این دانشکده به‌ویژه انجمن‌های علمی مترجمی زبان و ادبیات عربی، انجمن زبان و ادبیات انگلیسی، انجمن فلسفه، مترجمی فرانسه و زبان‌شناسی از حیث تنوع و تعداد برنامه، فعالیت‌های بیشتری داشته‌اند. همچنین انجمن علمی دانشجویی زبان‌شناسی در دو دوره دهم و یازدهم جشنواره ملی حرکت در بخش انجمن برتر و نشریه به‌عنوان برگزیده انتخاب‌شده‌اند و موردتقدیر قرارگرفته‌اند.

 


نظر شما :