دکتر علومی یزدی: نشست «روز پژوهش و علوم انسانی» در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود

۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۶۹۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۹۷۶
به مناسبت هفته بزرگداشت پژوهش و مصادف با 27 آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه، نشست مشترکی با حضور معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و شخصیت‌های علمی و اجرایی کشور در حوزه علوم انسانی برگزار می‌گردد.
دکتر علومی یزدی: نشست «روز پژوهش و علوم انسانی» در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود

دکتر علومی یزدی معاون پژوهشی دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: این نشست با همکاری معاونت پژ‌وهشی وزارت علوم و دانشگاه علامه طباطبائی در راستای نام‌گذاری یکی از روزهای هفته پژوهش با نام «روز پژوهش و علوم انسانی» برگزار می‌گردد.

Image result for â«Ø¯Ú©ØªØ± علومی یزدیâ¬âŽ

دکتر علومی یزدی با اشاره به برنامه‌های این نشست گفت: در این نشست علاوه بر سخنرانی دکتر برومند معاون پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر رضا داوری اردکانی عضو فرهنگستان علوم، دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور پیرامون «مأموریت‌های پژوهشی‌های علوم انسانی در دوران معاصر» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

او با اشاره به فعالیت ها و برنامه هاى پژوهی اخیر دانشگاه در راستاى کمک به حل مسائل کشور و همکارى با دولت در حوزه "پولى و بانکى" و "فضاى مجازى" گفت: در این نشست گزارشى از تجربه خوشه هاى مشورتى در راستاى مسئولیت پذیرى اجتماعى دانشگاه ارائه خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه اضافه کرد: برپایی میزگرد تخصصی با موضوع «آسیب‌شناسی پژوهش در علوم انسانی و ارائه توصیه‌های سیاستی» با حضور اندیشمندان علوم انسانی و اجتماعی کشور از دیگر برنامه‌های این نشست خواهند بود.

لازم به ذکر است این نشست 27 آذرماه از ساعت 8:30 الی 12:30 در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.


نظر شما :