معارفه مدیر جدید مجتمع اقامتی-آموزشی کیشِ مهر

۱۸ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۶۴۱ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۶۰۱۵
مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع اقامتی- آموزشی کیش مهر با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر امور اداری دانشگاه 15 آذرماه جاری در هتل کیشِ مهر واقع در فریدونکنار استان مازندران برگزارشد.
معارفه مدیر جدید مجتمع اقامتی-آموزشی کیشِ مهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع ضمن معارفه محمد رجوعی به عنوان مدیر جدید مجتمع اقامتی-آموزشی کیش مهر به بیان ماموریت های جدید دورۀ مدیریتی این مجتمع پرداخت و بیان داشت: خودگردانیِ مالی و درآمدزائی اصلی ترین برنامه مقطع کنونی در مدیریت این مجتمع است. او اضافه کرد: اجاره واحدهای تجاری بلااستفاده کنونی، بهره برداری از ظرفیت های درآمدزائی سالن اجتماعات و کافه کتاب مجموعه به مثابۀ راهکارهای اصلی و اقداماتی همچون فروش سوغات و صنایع دستی به عنوان برنامه های جانبی، می تواند منجر به استقلال مالی مجتمع گردد که تحقق آن ها، انتظار مدیریت دانشگاه از مدیر جدید هتل کیشِ مهر است. 

در ادامه دکتر مرتضائی فرد مدیر امور اداری دانشگاه نیز در سخنانی به بیان ضرورت راه اندازی مجتمع اقامتی دانشگاه پرداخت و با اشاره به تغییرات مدیریتی هتل کیشِ مهر گفت: دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه مادر تخصصیِ علوم انسانی، در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته های جهانگردی و مدیریت هتلداری پذیرش دانشجو دارد و مجموعه کیشِ مهر علاوه بر ارتقای سطح رفاهی کارکنان علمی-اداری، در آموزش دانشجویان نیز مفید و موثر است. 

سپس مدیر جدید مجموعه درخصوص لزوم همراهی و همدلی کلیۀ کارکنان درراستای تحقق اهدافِ تعیین-شده سخنانی را بیان داشت.

در ادامه این مراسم معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر امور اداری دانشگاه در گفت و گو با کارکنان این مجموعه درخصوص راهکارهای بهبود ارائه خدمات کیفی تر در این مجتمع مطالبی را مطرح داشتند و کارکنان نیز به بیان مسائل و موضوعات حوزۀ کاری خود و پیشنهادهایی در این خصوص پرداختند. برخی از پیشنهادهای مطرح شده از سوی کارکنان مانند طراحی سایت برای هتل، افزایش تعداد و کیفیت دوربین های مداربسته و... از سوی مدیران دانشگاه نیز مورد تأکید و در دستور بررسی قرارگرفت.

در پایان این مراسم، از خدمات پرسنل مجتمع اقامتی- آموزشی کیش مهر تقدیر شد.


نظر شما :