بازدید مسئولان و استادان دانشگاه از 3 خوابگاه دانشجویی به مناسبت روز دانشجو

۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۶۲۲ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۱۱۸
در ادامه بازدیدهای انجام شده مسئولان دانشگاه از خوابگاه های دانشجویی، تعدادی از مسئولان معاونت دانشجویی و استادان دانشگاه به‌ مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو از خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید همت بازدید کردند.
بازدید مسئولان و استادان دانشگاه از 3 خوابگاه دانشجویی به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی به نقل از عطنا، تعدادی از مسئولان معاونت دانشجویی به همراه مسئولان بخش‌های دیگر دانشگاه به‌ مناسبت و روز دانشجو طی سه روز از خوابگاه‌های دانشجویی پسرانه شهید همت، خوابگاه دخترانه شهید ارشاد و خوابگاه دخترانه شهید عضدی دیدار و با دانشجویان ساکن در این خوابگاه‌ها گفتگو کردند.


 در این بازدیدها که علاوه بر مسئولان حوزه‌های مختلف معاونت دانشجویی، معاون آموزشی دانشکده اقتصاد، مدیر تحصیلات تکمیلی عضو هیات علمی دانشگاه نیز حضور داشتند، سالن تربیت‌بدنی خوابگاه شهید همت افتتاح شد و همچنین مسابقات ورزشی خوابگاه نیز رسماً افتتاح شد. همچنین در این بازدیدها مسئولان ضمن بازدید از اتاق دانشجویان به گفت‌و‌گوی صمیمی با آن‌ها و سرکشی از بخش‌های مختلف خوابگاه پرداختند. 

در این بازدید که به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو صورت گرفت به دانشجویان ساکن در خوابگاه گل اهدا شد و با شیرینی از آن‌ها پذیرایی شد.


نظر شما :