تقدیر رئیس دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی سن پترزبورگ روسیه از دانشگاه علامه طباطبائی

۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۵۹۵ خبر روز
تعداد بازدید:۲۷۸۲
دکتر الکساندر زاپیسوتسکی رئیس دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی سن پترزبورگ، در نامه ای خطاب به دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه از برگزاری موفق کنفرانس «گفتگوهای فرهنگی ایران و روسیه» در دانشگاه علامه طباطبائی تشکر و تقدیر نمود.
تقدیر رئیس دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی سن پترزبورگ روسیه از  دانشگاه علامه طباطبائی

او در این نامه ضمن اعلام رضایت از برگزاری این همایش علمی مشترک و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی، برگزاری این کنفرانس را در راستای توسعه و تعامل بین ایران و روسیه اعلام نموده است.
رئیس دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی سن پترزبورگ ضمن اشاره به جایگاه دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه علوم انسانی به همکاری دو دانشگاه در برگزاری کنفرانس گفتگوهای فرهنگی ایران و روسیه در طی دو دوره اشاره کرده و بیان نموده است: همکاری های بین دو دانشگاه به شکل گیری یک سنت بسیار خوب یعنی برگزاری دو کنفرانس بزرگ توسط دو مرکز آموزش عالی ایران و روسیه منجر شده است. مطمئن هستم که همکاری های بین دو دانشگاه که بر پایه درک متقابل استوار است، ادامه پیدا خواهد کرد.
لازم به ذکر است همایش گفتگوهای فرهنگی ایران و روسیه با همکاری دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی سن پترزبورگ روسیه و دانشگاه علامه طباطبائی در دو دوره برگزار شده است . دور اول این همایش در سال ۱۳۹۵ در سن پترزبورگ و دومین همایش آن آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
متن نامه این تقدیرنامه به این شرح است:
به ریاست محترم دانشگاه علامه طباطبائی؛ دکتر سلیمی
 اجازه بدهید تا از طرف هیات علمی دانشگاه علوم انسانی سن پترزبورگ قدردانی صمیمانه خود از دانشگاه علامه طباطبائی و شخص شما برای دعوت به کنفرانس «گفتگوهای فرهنگی ایران و روسیه» و پذیرایی گرم از هیات دانشگاه ما در تهران را ابراز نمایم. این نشست علمی بزرگ در سطح دانشگاهی بسیار بالایی برگزار شد. مسائل بررسی‌شده در این کنفرانس برای توسعه تعامل بین کشورهای ما بسیار مهم بودند.
دانشگاه علامه طباطبائی به جهت خدمات بزرگی که در توسعه علوم انسانی ایران انجام داده، شناخته‌شده است. همکاری‌های بین دو دانشگاه به شکل‌گیری یک سنت بسیار خوب یعنی برگزاری دو کنفرانس بزرگ توسط دو مرکز آموزش عالی ایران و روسیه منجر شده است.
مطمئن هستم که همکاری‌های بین دو دانشگاه که بر پایه درک متقابل استوار است، ادامه پیدا خواهد کرد.
برای شما و همه همکارانتان در دانشگاه علامه طباطبائی آرزوی بهترین‌ها رادارم.
با احترام
زاپیسوتسکی رئیس دانشگاه علوم انسانی

 


نظر شما :