سخنرانی استاد بیمه و بورس پاکستان در موسسه آموزش عالی بیمه اکو برگزار شد

۱۱ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۵۴۵ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۶۶۲
مدیر گروه بیمه کمیسیون بورس و اوراق بهادار کشور پاکستان با هماهنگی دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه، ششم آذرماه جاری با حضور در موسسه آموزش عالی بیمه اکو برای دانشجویان به سخنرانی پرداخت.
سخنرانی استاد بیمه و بورس پاکستان در موسسه آموزش عالی بیمه اکو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این سخنرانی که با استقبال دانشجویان کارشناسی ارشد رشته بیمه سنجی و دانشجویان کارشناسی مدیریت بیمه همراه بود، مباحثی درباره وضعیت بیمه و صندوق های بازنشستگی در کشور پاکستان طرح شد. 

مدرس و کارشناس ارشد بیمه و بورس پاکستان، وجود موسسه آموزش عالی بیمه اکو که در چارچوب سازمان همکاری های اقتصادی (اکو ) می تواند امکان همکاری علمی و پژوهشی میان استادان و دانشجویان ایرانی با همتایان پاکستانی فراهم نماید را فرصت مغتنمی برای هر دو کشور برشمرد. 

دکتر رضا افقی معاون پژوهشی و عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی بیمه اکو ضمن استقبال از سخنان سید نیر حسینی، حضور ایشان را در راستای آشنایی دانشجویان با مباحث اقتصادی، بیمه و ریسک در سطح کشورهای منطقه مفید اعلام کرد و اظهار داشت: سخنرانی ها و کلاس های کوتاه مدت آموزشی از این دست می تواند توانایی دانشجویان را در انجام پژوهش ها و برنامه های اجرایی در حوزه بیمه و ریسک افزایش دهد.


نظر شما :