رضایتمندی داوطلبان مصاحبه دکتری تخصصی در دانشگاه علامه طباطبائی

۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۳۹۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۹۰۴
مصاحبه داوطلبان مقطع دکتری تخصصی سال تحصیلی 98-97 دانشگاه علامه طباطبائی مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده به مدت 12 روز با انجام مصاحبه تخصصی در 50 رشته روزانه و 49 رشته در دوره پردیس نیمه حضوری و 14 رشته برای اعزام به خارج از کشور شهریور ماه گذشته در محل دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.
رضایتمندی داوطلبان مصاحبه دکتری تخصصی در دانشگاه علامه طباطبائی

دکتر سعید غیاثی ندوشن در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه در خصوص اعلام رضایتمندی مطلوب دعوت‌شدگان به مصاحبه ورودی دوره دکتری بر اساس نظرسنجی انجام‌شده از داوطلبان گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه این فرآیند نیز همچون سال گذشته با موفقیت و با میزان رضایتمندی کامل شرکت‌کنندگان برگزار شد و نتایج بسیار خوبی از ارزیابی عملکرد در این خصوص را از داوطلبان کسب نمودیم.

او با اشاره به اهتمام ویژه مسئولان دانشگاه به‌منظور ایجاد شرایط مناسب یکسان برای پذیرش داوطلبان مستعد در دوره دکتری افزود: بر این اساس، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تشکیل کمیته‌های تخصصی برای بررسی سوابق علمی داوطلبان و نیز تعیین اعضای کمیته‌های علمی برای انجام مصاحبه در رشته‌های مختلف اجرای این فرایند را دنبال کرد. او افزود: در کنار این اقدام ایجاد یک فضای آرام برای داوطلبان از اهمیت ویژه‌ای برای برگزارکنندگان مصاحبه برخوردار بود که خوشبختانه با مساعدت و همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه شاهد برگزاری مصاحبه بدون کوچک‌ترین مشکلی بودیم.

او به کسب رضایتمندی از سوی داوطلبان اشاره کرد و افزود: در راستای سنجش میزان رضایت‌مندی داوطلبان از برگزاری مصاحبه، نظرسنجی از آنان به عمل آمد تا از این طریق نقاط قوت و ضعف برگزاری مصاحبه از سوی داوطلبان  اعلام شده و در سال‌های بعد مورد توجه برگزار کنندگان قرار گیرد. 

دکتر غیاثی محورهای ارزیابی انجام‌شده را 8 با طرح سؤال اعلام کرد و افزود: شفافیت و دقت در اطلاع‌رسانی، سهولت دسترسی به ثبت‌نام اینترنتی، کیفیت محل  برگزاری مصاحبه و نحوه دسترسی به آن، پاسخگویی و تعامل عوامل اجرایی، نحوه برخورد کمیته مصاحبه‌کننده، نحوه برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت انجام مصاحبه، فرآیند مصاحبه در مقایسه با دانشگاه‌ها، سؤالات مطرح‌شده در این ارزیابی بود که خوشبختانه رضایت‌مندی مناسبی را از سوی پاسخگویان به دست آوردیم.

تحلیل نظر سنجی از داوطلبان دکتری تخصصی سال تحصیلی 98-97 



نظر شما :