حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم در شورای فرهنگی دانشگاه

۰۲ آبان ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۲۲۵ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۸۵۶
نشست شورای فرهنگی دانشگاه با حضور دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،یکم آبان ماه جاری برگزار شد.
حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم  در شورای فرهنگی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست با حضور اعضای شورای فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، دکتر محمدهادی عسگری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی و دکتر زهرا پارساپور مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یکم آبان ماه جاری در محل سالن شورای ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه، دکتر  نعمت‌الله ایرانزاده معاون فرهنگی و اجتماعی  و دکتر علیرضا امیدبخش مدیر امور فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه ارائه کردند. در این نشست از عملکرد هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه و عملکرد نشریات دانشجویی گزارش هایی ارائه شد و همچنین سامانه نگارستان (سامانه الکترونیک جامع فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه) که در راستای تسهیل در ارائه خدمات به فعالین فرهنگی دانشجوئی برنامه ریزی شده است، توسط معاون وزیررونمایی و رسماً راه اندازی گردید. 

در بخش پایانی این نشست اعضای شورای  دانشگاه و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی پرسش‌هایی را از معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مطرح نمودند که ایشان به بیان پاسخ پرداخت. 

همچنین دکتر غفاری و هیات همراه پس از این نشست از موزه دانشگاه علامه طباطبائی بازدید نموده و در جریان سیر تاریخی تشکیل و توسعه دانشگاه قرار گرفته و همچنین از اتاق اختصاصی مرحوم علامه طباطبائی در این موزه بازدید به عمل آوردند.

 


نظر شما :