برپایی نمایشگاه آثار هنری، فرهنگی دانشجویان در پردیس اصلی دانشگاه

۰۲ آبان ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۲۲۲ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۷۰۵
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در سال حمایت از کالای ایرانی با برگزاری نمایشگاهی از تولیدات و آثار هنری، فرهنگی دانشجویان به معرفی و ارائه توانمندی های آنان پرداخته است.
برپایی نمایشگاه آثار هنری، فرهنگی دانشجویان در پردیس اصلی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نمایشگاه که باهدف حمایت از تولیدات آثار خلاقانه‌ی هنری دانشجویان و با مشارکت کانون‌های فرهنگی دانشجویی برپاشده است، آثار هنری و فرهنگی دانشجویان درزمینه های صنایع‌دستی، هنرهای تجسمی، صنایع چرمی، کتاب و نرم‌افزار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه که با مشارکت کانون‌های ایران‌شناسی و گردشگری، موسیقی، فیلم و عکس، کتاب و کتاب‌خوانی شعر و ادب، خبر و رسانه، قرآن و عترت، تئاتر، هلال‌احمر، آسیب‌شناسی اجتماعی، طنز وکاریکاتور، مهدویت، همای مهر، صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی، خیریه و گویندگی و اجرا برپاشده است، دانشجویان بازدیدکننده ضمن آشنایی با این ظرفیت‌ها می‌توانند درزمینه آموزش این هنرها و مهارت‌ها از طریق عضویت در کانون‌ها اقدام نمایند.

این نمایشگاه از تاریخ ۲8 مهر تا ۲۳ آبان از ساعت ۹ صبح تا 15 در محل راهروی مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی (پردیس مرکزی دانشگاه) برپا می‌باشد.


نظر شما :