توافق بر سر همکاری‌های حقوقی میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه غالب افغاستان

۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۹۷۹ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۸۳۲
استادان و میهمانانی از دانشگاه «غالب» کشور افغانستان در بازدید از دانشکده های دانشکده حقوق و علوم سیاسی و همچنین ادبیات و زبان‌های خارجی در خصوص همکاری های علمی با مسئولان این دانشکده ها دیدار و گفتگو کردند.
توافق بر سر همکاری‌های حقوقی میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه غالب افغاستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدارها مقرر شد که بر اساس تفاهم‌نامه‌های امضاشده میان دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دانشگاه غالب، در زمستان سال 1397 کارگاه آموزش نگارش متون حقوقی توسط استادان رشته‌های مختلف حقوق برای حقوقدانان و وکلای افغان برگزار شود. 

همچنین طبق توافق به عمل آمده مقرر شد که کارگاه آموزش روش تحقیق در حوزه روابط بین‌الملل ویژه استادان علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه غالب، توسط اعضای هیئت‌علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و در تهران برگزار شود. 

گفتنی است که در سال‌های اخیر دانشگاه علامه طباطبائی پیشگام گسترش همکاری‌های علمی و دانشگاهی با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در کشور افغانستان بوده و در این راستا اقدام به برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی در ایران و افغانستان کرده است. دانشگاه غالب یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های خصوصی افغانستان در ولایت هرات است و اساتیدی از جمله دکتر رهیاب، دکتر احمد و استاد فاضل، در این سفر میهمان دانشگاه علامه طباطبایی بودند.


نظر شما :