دومین دوره جشنواره ملی «سرگرم آموز»برگزار می شود

۰۹ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۹۶۵ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۳۶۹
دومین دوره جشنواره ملی سرگرم آموز از تاریخ 12 آبان ماه سال جاری لغایت 17 آذرماه در محل دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار می گردد.
دومین دوره جشنواره ملی «سرگرم آموز»برگزار می شود

دکتر سعید پور روستائی اردکانی دبیر علمی این جشنواره در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری موفق اولین دوره جشنواره سرگرم آموز در سال گذشته، هسته پژوهشی مطالعات بازی های رایانه‌ای آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی اقدام به برگزاری دومین دوره این جشنواره در سال جاری نمود.  او با اشاره به رویدادهای موردنظر در این جشنواره گفت: در دومین دوره جشنواره، سه رویداد متفاوت شامل: ارائه محصولات سرگرم آموز، ارائه مقالات (گزارش وضعیت) و طراحی لوگو موردنظر قرارگرفته است. او افزود: این جشنواره می‌تواند به‌عنوان اولین رویداد دانشگاهی در حوزه سرگرم آموزه‌ای آموزشی در سطحی گسترده در نظر گرفته شود. 

دبیر این جشنواره علمی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: هدف اصلی این جشنواره، معرفی فرصت‌ها، امکان آشنایی با حوزه تحقیقاتی-صنعتی، بررسی بیشتر اصول طراحی و تولید بازی‌های آموزشی رایانه‌ای  برای دانشجویان، اساتید، پژوهشگران است. دکتر پور روستائی اضافه کرد: این جشنواره میزبان محصولات صنعتی-پژوهشی به‌ویژه کارهای دانشجویی ازجمله بازی‌های رایانه‌ای، مدل‌های بازی‌سازی، شبیه‌سازها، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و .. است که علاوه بر تولیدات صنعتی این حوزه است. او محور فعالیت‌های جشنواره را یادگیری-یاددهی برشمرد و افزود: از این طریق امکان سنجش اثربخشی آموزشی محصولات ارائه‌شده  و مقایسه آن‌ها در یک محیط دانشگاهی با یکدیگر فراهم خواهد شد. 

او اضافه کرد: این جشنواره فرصتی مغتنم برای پژوهشگران و تولیدکنندگان سرگرم آموز به منظور بررسی فناوری های نوین این حوزه، آشنایی با تولیدکنندگان و تولیدات دانشگاهی و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و عناوین تحقیقاتی مرتبط در طراحی محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به و بسایت جشنواره به آدرس http://edutainment.atu.ac.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :