اطلاعیه ثبت نام راه پیمائی اربعین سال 97 کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی

۰۹ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۹۵۶ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۹۷۹
بسیج کارکنان دانشگاه در نظر دارد مطابق سنوات گذشته، نسبت به برگزاری راه پیمائی اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام نماید.
اطلاعیه ثبت نام راه پیمائی اربعین سال 97 کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی

 

از همکاران محترم اداری اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، حجمی و شرکتی شاغل در دانشگاه (خانم و آقا) که متقاضی شرکت در این سفر معنوی می باشند، استدعا دارد با توجه به شرایط زیرنسبت به ثبت نام اقدام فرمایند:

1. برای ثبت نام لازم است از روز یکشنبه مورخه 97/7/8 لغایت پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخه 97/7/10 در خواست خود را بصورت (متقاضی شرکت در پیاده روی اربعین سال 97 کارکنان دانشگاه می باشم) با ذکر نام و نام خانوادگی، محل خدمت، نوع استخدام و شماره تماس ثابت و تلفن همراه، از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل اداری آقای ابراهیم ابراهیمی ارسال فرمایند.

2. اسامی نهایی پذیرفته شدگان سفر، در تاریخ 97/7/14 و به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

3. اولویت سفر با همکارانی است که برای اولین بار با کاروان بسیج کارکنان دانشگاه عزیمت می نمایند  ضمن اینکه در شرایط مساوی اولویت با کارکنان بسیجی دانشگاه است.

4. همکاران گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی در مورخ 97/7/14 اعلام خواهد شد، لازم است حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 97/7/15 نسبت به تحویل گذرنامه با اعتبار زمانی کافی (حداقل شش ماه اعتبار)و دو قطعه عکس( 3*4) به همراه تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی به مسؤولی که متعاقبا معرفی خواهد اقدام فرمایند.

5.سفر زمینی بوده و در بازه زمانی 97/7/30 لغایت 97/8/7 صورت خواهد پذیرفت.

6. هزینه سفر هر همکار بعد از محاسبه مساعدت مالی دانشگاه؛ 6/000/000  ریال بصورت علی الحساب می باشدکه فیش پرداختی آن درموقع تحویل مدارک قید شده در ردیف 4 اخذ خواهد شد. شماره حساب مربوط به پرداخت مبلغ علی الحساب، متعاقبا اعلام خواهد شد.                                    

                                                                                حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی

 


نظر شما :