برگزاری همایش ملی «بین المللی سازی پژوهش و آموزش در ایران» به میزبانی دانشگاه علامه

۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۹۰۶ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۵۲۴
همایش ملی«بین المللی سازی پژوهش و آموزش در ایران» با مشارکت شش دانشگاه کشور 4 مهرماه جاری در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
برگزاری همایش ملی «بین المللی سازی پژوهش و آموزش در ایران» به میزبانی دانشگاه علامه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست با حضور مسئولان دانشگاه های علامه طباطبائی، سیستان و بلوچستان، شهید چمران اهواز، شیراز، فردوسی مشهد و کردستان به منظور بررسی اقدامات انجام شده در این دانشگاه ها در خصوص بین المللی سازی پژوهش و آموزش برگزار خواهد شد. قرار است در این همایش گزارش فعالیت های سه ساله و بررسی راهکارهای بین المللی سازی دو بخش مهم آموزش عالی، شامل آموزش و پژوهش و برنامه آتی این کنسرسیوم که تشکیل نخستین شبکه دانشگاهی ایرانی است. اعلام گردد.  در این همایش معاونان پژوهشی، آموزشی، مدیر پژوهشی و مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه سخنرانی خواهند داشت.

لازم به ذکر است در سال 1394 به ابتکار دانشگاه علامه طباطبائی، کنسرسیومی متشکل از 6 دانشگاه ایرانی به همراه سه دانشگاه اروپایی (آلیکانته اسپانیا، گلاسکو اسکاتلند و یوانیم اتریش) تشکیل شد تا به برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های ملی به هدف بین المللی سازی آموزش دانشگاه ها بپردازد و طی این مدت دو همایش ملی در این خصوص برگزار شده است. این همایش ملی‌ از ساعت 9:30 الی 17 چهارشنبه چهارم مهرماه جاری در محل سالن همایش‌های کتابخانۀ مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد.


نظر شما :