اطلاعیه شماره یک اداره رفاه دانشجویان دانشگاه

۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۹۰۲ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۶۷۳
به اطلاع می‌رساند: به منظور بهره‌مندی از تسهیلات دانشجویی و برنامه ریزی جهت توزیع عادلانه و بهینه‌ی وام با اولویت دانشجویان مستعد کم بضاعت، دانشجویان می‌توانند نسبت به تقاضای وام دانشجویی در سامانه (پورتال دانشجویی) صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اقدام نمایند.
 اطلاعیه شماره یک اداره رفاه دانشجویان دانشگاه

 با عنایت به اینکه پرداخت تسهیلات منوط به ثبت نام اولیه دانشجو در پورتال دانشجویی است لذا دانشجویان متقاضی وام دانشجویی، می‌بایست نسبت به ثبت اطلاعات فردی و ایجاد پرونده‌ی نیمسال اول تحصیلی 98-97 در قسمت پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شرح زیر اقدام نمایند.

ورود به سامانه صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری

کد کاربری و کلمه عبور: هر دو کدملی با خط تیره با فرمت:  111-111111-1   

در صورت داشتن پرونده الکترونیکی در پورتال دانشجویی صندوق: پس از ورود به فاز 2 درخواست تقاضای اولیه وام انجام گردد. سپس مدارک مورد نیاز را در اولین فرصت ممکن به امور دانشجویی دانشکده تحویل نمایید.

خواهشمند است برای بهره‌مندی از تسهیلات رفاهی به نکات زیر توجه فرمائید:

1- دانشجویان روزانه برای ثبت شماره حساب عابر بانک تجارت به امور دانشجویی دانشکده مراجعه فرمایند.

2- اطلاعات متقاضیان وام‌های تحصیلی، وام ضروری، وام مسکن و وام ودیعه مسکن متأهلی روزانه برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در دو مرحله (پانزدهم مهر و پانزدهم آبان) به صندوق رفاه دانشجویان ارسال خواهد شد. پس از تاریخ‌های یادشده درخواست تقاضای وام های دانشجویی پذیرفته نخواهد شد.

3- درخواست وام ودیعه مسکن متأهلی برای دانشجویانی که در خوابگاه‌های دانشجویی سکونت دارند، تأئید نمی‌گردد .

4- وام تحصیلی ویژه دکتری: دانشجویانی که از طریق بانک توسعه و تعاون اقدام به تشکیل پرونده یا دریافت وام نموده‌اند تنها می‌توانند از طریق بانک توسعه و تعاون اقدام به دریافت وام نمایند. همچنین ورودی‌های سال تحصیلی 97-96 که قبلا به بانک توسعه و تعاون معرفی شده‌اند و از تسهیلات استفاده کرده‌اند تنها می‌توانند از وام بانک توسعه و تعاون استفاده نمایند. سایر دانشجویان روزانه دکتری از جمله دانشجویان جدیدالورود می‌توانند از وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه دانشجویان  با رعایت شرایط و ضوابط استفاده نمایند.

5- پرداخت وام ضروری ویژه دکتری به دانشجویان ورودی 1396 به قبل امکان پذیر می باشد.

مدارک لازم جهت اسکن و الصاق در پرونده‌ی دانشجویان متقاضی هریک از وام‌ها، در بخش راهنمای تسهیلات پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق رفاه قرار گرفته است. همچنین برای آگاهی از اطلاعات بیشتر به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه قسمت رفاه دانشجویان مراجعه نمایید.


نظر شما :