الزام دانشجویان نوورود به تکمیل فرم سلامت جسم و روان

۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۹۰۱ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۱۴۰۱۳
مرکز بهداشت و درمان در اطلاعیه ای الزام کلیه دانشجویان ورودی جدید تمامی مقاطع تحصیلی را برای انجام طرح پایش سلامت جسم و روان و مراحل انجام آن را اعلام کرد.
الزام دانشجویان  نوورود به تکمیل فرم سلامت جسم و روان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه طبق روال سال های گذشته بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به پایش دانشجویان نوورود اقدام می نماید. این مرکز از کلیه دانشجویان خواست تا با توجه به این که تکمیل فرم کارنامه سلامت یکی از مراحل لازم جهت ثبت نام قطعی است به منظور انجام زمانبندی در موعد مقرر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در اطلاعیه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه آمده است: کلیه دانشجویان نوورود با مراجعه به لینک های کارنامه سلامت جسم و روان و مطالعه اطلاعات مندرج در آن و بعد از طی مراحل طبق تاریخ های انتخاب شده در هنگام ثبت نام آموزشی جهت انجام معاینات پزشکی، مشاوره سلامت روان و ارزیابی سلامت اسکلتی_عضلانی به سالن تربیت بدنی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.

در این اطلاعیه تاکید شده است دانشجویان پس از تکمیل فرم های مورد نیاز رسید چاپی و کد رهگیری مربوطه را در زمان مراجعه با خود همراه داشته باشند. 

 لینک کارنامه سلامت جسم 

لینک کارنامه سلامت روان

توجه :

1- طبق بخشنامه وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری حضور همه دانشجویان ورودی جدید کلیه مقاطع تحصیلی در برنامه معاینات پایش سلامت الزامی است و کارنامه سلامت جزء مدارک اصلی پرونده تحصیلی دانشجو می باشد.

2- دانشجویان باید پس از تکمیل کارنامه سلامت جسم وروان، نسبت به مراجعه به محل انجام پایش اقدام نمایند.

3- با توجه به محدود بودن زمان اجرای معاینات پایش سلامت،‌ ضروری است دانشجویان بر اساس ساعت و زمان تعیین شده،‌ به منظور انجام معاینات به مرکز بهداشت دانشگاه مراجعه نمایند.

4- مراحل انجام معاینات پایش سلامت شامل پذیرش،‌ اندازه گیری وزن،‌ قد، ‌فشار خون، ‌معاینه دهان و دندان،‌ سنجش بینایی و مشاوره پزشکی ومشاوره سلامت روان و ارزیابی سلامت اسکلتی و عضلانی می باشد. 

5- دانشجویانی که در برنامه معاینات پایش سلامت شرکت ننموده اند از ثبت نام ترم دوم آن ها ممانعت بعمل خواهد آمد.

 

 


نظر شما :