ورود 1662 دانشجوی نوورود در مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی

۰۲ مهر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۸۹۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۲۱۸
مدیر خدمات آموزشی دانشگاه: ثبت نام 1662 دانشجوی مقطع کارشناسی در سطح دانشکده ها در مدت دو روز و با موفقیت انجام شد.
ورود 1662 دانشجوی نوورود در  مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی

زینب حبیب الله زاده مدیر خدمات آموزشی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه در این خصوص گفت: مرحله نهایی ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی 97-98 ( دانشجویان نوورود ) با موفقیت به پایان رسید.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به کلیه مسئولان، دست اندرکاران دانشگاه و دانشجویان افزود: 1662 دانشجوی نوورود مقطع کارشناسی در طی روزهای اول و دوم مهرماه از طریق مراجعه به دانشکده های محل تحصیل خود نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام نمودند و پس از انجام ثبت نام درکلاس های آموزشی خود حاضر شدند. حبیب الله زاده با اشاره به فرایند ثبت نام در دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: به منظور فراهم نمودن نظم و سرعت بیشتر در  ثبت نام ورودی های جدید، این فرایند طی دو مرحله اجرا می گردد. در مرحله اول ثبت نام از پذیرفته شدگان با انجام فرایند به صورت الکترونیکی و ارسال مدارک صورت گرفت و در مرحله بعد دانشجویان با حضور در دانشکده های محل پذیرش و ارائه مدارک لازم ثبت نام خود را نهایی می نمایند. 

حبیب‌الله زاده از مساعدت و همکاری روسای دانشکده‌ها، معاونین آموزشی دانشکده‌ها، کارشناسان آموزش دانشگاه در انجام این مهم با آسایش و آرامش دانشجویان و خانواده های آنان تقدیر کرد.


نظر شما :