فراخوان بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1397

۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۶۸۶۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۳۶۶
ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در راستای انتخاب نخبگان و ارج نهادن به علم اندوزان دهم مهرماه سال جاری آغاز می گردد.
فراخوان بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1397

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه کشور هر ساله با هدف الگوسازی دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری، ارتقاء انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در میان دانشجویان، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متخلف شخصیت در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح‌های پژوهشی برگزار می گردد.

دانشجویان به منظور شرکت در این رویداد می توانند از تاریخ دهم لغایت بیست و چهارم مهرماه سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس اینترنتی :https://portal.saorg.ir در این رویداد ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است دانشجویان علاقه‌مند بر اساس سوابق پژوهشی، آموزشی و فرهنگی خود در سال آخر منتهی به جشنواره مورد داوری قرار خواهد گرفت و مزایایی همچون جوایز نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون، امکان استفاده از جوایز بنیاد ملی نخبگان، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های دانشجویان نمونه و... برای برگزیدگان در نظر گرفته خواهد شد.


نظر شما :