دانشگاه علامه طباطبائی دبیرخانه فعالیت های دانشجویی شبکه دانشگاه های راه ابریشم شد

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۷۳۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۴۲۴
دبیرخانه فعالیت های دانشجویی شبکه دانشگاه های راه ابریشم در گردهمایی سالانه مجمع عمومی این شبکه به امضای رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر کل آن رسید.
دانشگاه علامه طباطبائی دبیرخانه فعالیت های دانشجویی شبکه دانشگاه های راه ابریشم شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در گردهمایی سالانه مجمع عمومی دانشگاه های راه ابریشم که تاریخ 8 و 9 شهریورماه جاری در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد، قرارداد انتقال دبیرخانه فعالیت های دانشجویی شبکه دانشگاه های راه ابریشم به امضای میان دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه و پروفسور سان دونگ هوانگ، دبیرکل این شبکه رسید. همچنین در این مجمع دانشگاه علامه طباطبائی به عضویت هیات مدیره این شبکه نیز درآمد.

رئیس دانشگاه در سخنرانی خود در این مجمع با اشاره به پیشینه تاریخی بلندمدت ایران در طول جاده های باستانی ابریشم، آمادگی دانشگاه علامه طباطبائی را برای برگزاری جشنواره های گوناگون دانشجویی به منظور آشنایی نسل آینده کشورهای مختلف با جاده ابریشم اعلام کرد.  در گردهمایی امسال از باقر نصیر، دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای موسسه اکو نیز به عنوان عکاس برنده مسابقه عکاسی راه ابریشم با موضوع "نقاب" نیز تجلیل به عمل آمد.

همچنین در انتخابات بخش دانشجویی این شبکه، مرضیه مداحی، دانشجوی دکترای مطالعات ترجمه دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی به عنوان رییس مجمع دانشجویی شبکه دانشگاه های راه ابریشم برگزیده شد. لازم به ذکر است پیشنهاد دانشگاه علامه طباطبائی برای برگزاری سومین همایش بین المللی مشترک با شبکه دانشگاه های راه ابریشم در سال ۲۰۱۹ با محوریت دریای خزر و جایگاه تاریخی آن در جاده های ابریشم، به تصویب رسید.


نظر شما :