برگزاری اختتامیه اولین مدرسۀ تابستانی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دانشگاه

۰۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۷۰۶ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۳۳۰
مراسم اختتامیه اولین مدرسۀ تابستانی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان در مرکز «آزفا» دانشگاه علامه طباطبائی چهارشنبه 7 شهریورماه در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار می شود.
برگزاری اختتامیه اولین مدرسۀ تابستانی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مدرسه تابستانی با همکاری و هماهنگی مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه و برای اولین بار پس از افتتاح مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. در این مدرسه تابستانی، زبان آموزان از 11 کشور چین، آلمان، بلژیک، قزاقستان، روسیه، کره جنوبی، هلند، اسپانیا، عراق، لهستان و ارمنستان شرکت داشتند و به مدت یک ماه از تاریخ 9 مرداد لغایت 10 شهریورماه سال جاری در 4 سطح نوآموز، مقدماتی، پیش میانی و میانی به فراگیری زبان فارسی پرداختند.

علاوه بر دوره‌های آموزشی پیش‌بینی‌شده  که به مدت 80 ساعت برگزار شد، فوق‌برنامه‌هایی از جمله دوره آشنایی با صنایع‌دستی و خوش‌نویسی خط فارسی، بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی شهر تهران و عزیمت به یک سفر چهارروزه در مسیر جاده ابریشم و بازدید از شهرهای کاشان، اصفهان، نطنز و روستای ابیانه و مکان‌های تاریخی آن نیز انجام شده است.
مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی در آذرماه سال گذشته راه‌اندازی و تأسیس شد و در طی مدت 9 ماه فعالیت خود با برگزاری 18 دوره آموزشی در راستای دستیابی به اهداف خود فعالیت داشته است و در تابستان سال جاری اولین مدرسه تابستانی را برگزار کرده است.
لازم به ذکر است مراسم اختتامیه با حضور معاونان دانشگاه، رئیس «آزفا» دانشگاه و با اعطای گواهینامه‌های پایان دوره به فارسی آموزان ساعت 9:30 در محل سالن شورای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار خواهد شد.


نظر شما :