آغاز ثبت نام سی و پنجمین دوره دانش افزایی اعضای هیات علمی

۰۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۶۹۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۷۰۱
دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علامه طباطبایی (ره) در نظر دارد، سی و پنجمین دوره دانش افزایی اعضای هیات علمی را از تاریخ 10 الی 18شهریورماه سال جاری در پردیس مرکزی برگزار نماید.
آغاز ثبت نام سی و پنجمین دوره دانش افزایی اعضای هیات علمی

به گزارش روابط عمومی و بنابر اعلام دفتر نهاد رهبری دانشگاه این دوره ها، شامل 3 دوره تخصصی معرفت شناسی اسلامی در دو سطح و نیز غرب شناسی است که با ظرفیت 25 نفر برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام دفتر نهاد رهبری دانشگاه اولویت با اعضای هیأت علمی واجد شرایط تبدیل وضعیت و ارتقاء است و احتمال حذف، تغییر یا اضافه شدن دوره ها باتوجه به میزان استفبال اعضای هیات علمی وجود دارد.

علاقمندان به منظور ثبت نام در این دوره ضرورت دارد با مراجعه به سایت ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاهی نسبت به ثبت و بارگذاری اطلاعات خود در این سامانه به نشانی  http://ziafatasatid.nahad.ir اقدام نمایند و سپس از روز دوشنبه  5 شهریورماه جاری به سایت نهاد نمایندگی دانشگاه علامه طباطبائی http://allameh.nahad.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت، تعیین اولویت با دفتر نهاد خواهد بود و اولویت با افرادی است که تا کنون در دوره ها شرکت نداشته باشند.اعضای هیات علمی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره تماس دفتر نهاد دانشگاه 48393596 و شماره داخلی 3596 تماس حاصل فرمایند.

عنوان ها و موضوع دوره ها به این شرح می باشد:

1-دوره معرفت شناسی اسلامی( سطح1) - موضوع: فلسفه علم و دین

استاد مدعو: دکتر مهدی گلشنی

تاریخ برگزاری 10و11 شهریور 1397


2- دوره معرفت شناسی اسلامی (سطح2)

روز اول:حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه- روز دوم : دکتر محمد فنایی اشکوری

موضوع: اسلامیت و علوم اجتماعی-عقلانیت و عرفان

تاریخ برگزاری 13و14 شهریور 1397

3- دوره غرب شناسی- موضوع: نقد مبانی علوم انسانی غرب

استاد مدعو: دکتر شهریار زرشناس

تاریخ برگزاری 17و18 شهریور 1397


نظر شما :