تقدیر وزیر علوم از تلاش دکتر سلیمی در برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی

۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۶۴۷ خبر روز
تعداد بازدید:۵۱۲۳
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح از تلاش دکتر حسین سلیمی در ستاد اربعین دانشگاهیان تقدیر کرد.
تقدیر وزیر علوم از تلاش دکتر سلیمی در برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در مراسم «تجلیل از خادمین کنگره ملی شهدای دانشجو، اربعین حسینی و راهیان نور دانشجوئی»  که 16 مرداد ماه در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اهداء لوح از تلاش و زحمات رئیس دانشگاه در ستاد اربعین دانشگاهیان تقدیر کرد. لازم به ذکر است دانشگاه علامه طباطبائی در سال های اخیر از فعال ترین دانشگاه ها در برگزاری پرشور اردوهای راهیان نور و راهپیمایی اربعین حسینی بوده است.

در متن این  لوح تقدیر آمده است:

خادم الحسین جناب آقای دکتر حسین سلیمی

رئیس محترم دانشگاه علامه طباطبائی

راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام های روشنگر مظلوم ترین اسرای تاریخ نهفته است. بی شک همت مبتنی بر شور و شعور شیعیان و عاشقان آن حضرت در طول تاریخ مهمترین عامل حفظ، نگهداری و انتقال این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر بوده است.

تلاش های مجدانه و زحمات صادقانه و خالصانه در ستاد ملی اربعین دانشگاهیان فرصتی برای برداشتن گام هایی هر چند کوچک در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است. لذا از زحمات و اقدامات خالصانه و ارزشمند آن مقام محترم در این ستاد برای برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی قدردانی و تشکر می کنم. 

امید است با استعانت از حضرت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) توفیق خادم الحسینی در طول عمر با عزت و سربلندی همراه با عاقبت به خیری قرین راهتان گردد.

منصور غلامی

وزیر علوم تحقیقات و فناوری 

و رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان

 

                                        عکس ها از: خبرگزاری دانشجو


نظر شما :