کسب یک نقره و دو برنز در المپیاد ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور

۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۶۴۳ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۶۶۱۳
دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش دختران موفق به کسب یک مدال نقره در رشته شنا و دو برنز در رشته های شنا و تیراندازی شدند.
کسب یک نقره و دو برنز در المپیاد ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و بنابر گزارش تربیت بدنی دانشگاه در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه شیراز از تاریخ 27 تیر لغایت 4 مرداد 1397 (در بخش دختران) برگزار شد، کاروان اعزامی دانشگاه علامه طباطبائی، با حضور 10 ورزشکار در 4 رشته بدمینتون، شنا، کاراته و تیراندازی حضور داشت. در این دور از مسابقات ورزشکاران دختر دانشگاه برای اولین بار موفق به کسب 1 مدال نقره (خانم یگانه ربانی ها در رشته شنا 50 متر کرال پشت)، 2 مدال برنز (خانم یگانه ربانی ها در رشته شنا 5 متر قورباغه و خانم الهه احمدی در رشته تیراندازی تفنگ بادی ) و همچنین مقام ششمی در رشته بدمینتون (مسابقات دوبل، خانم ها زهرا پناهی و فرنوش داوودی) شدند. 

شایان ذکر است که دانشگاه علامه طباطبائی پس از مدت طولانی دوری و حضور محدود در المپیادهای ورزشی در این دوره از مسابقات شرکت داشت و در تمامی رشته های برگزار شده حضور تعداد بسیار زیادی از ملی پوشان در کلیه دانشگاهها باعث ایجاد رقابت سخت و فشرده شده بود.


نظر شما :