قابل توجه اعضای هیات علمی: پژوهش‌های بین‌المللی در قالب برنامه افق 2020 اتحادیه اروپایی

۰۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۶۱۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۰۶۰
در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه مبنی بر توسعه و گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی بین‌المللی و استفاده از ظرفیت‌های موجود و تقویت همکاری‌های بین‌المللی در امر آموزش، تحقیق و پژوهش، مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه چهارچوب کاری فعالیت هایی را در این خصوص در قالب برنامه افق 2020 اتحادیه اروپایی تدوین نموده است.
قابل توجه اعضای هیات علمی: پژوهش‌های بین‌المللی در قالب برنامه افق 2020 اتحادیه اروپایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و بنا بر اعلام مدیریت همکاری های علمی بین‌المللی دانشگاه، اعضای هیات علمی در صورت تمایل می‌توانند ضمن مطالعه کامل مشخصات و ویژگی‌های برنامه افق 2020 (که یکی از بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین برنامه‌های پژوهشی اتحادیه اروپایی با بودجه‌ای بالغ‌بر 80 میلیارد یورو است) و آگاهی از سازوکار پژوهش در قالب این برنامه و همچنین مطالعه فراخوان‌های افق 2020 در حوزه‌های مرتبط با علوم انسانی و اجتماعی، پیشنهاد طرح‌های پژوهشی خود که مرتبط با موضوعات مطرح‌شده در فراخوان‌ها است را به معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن 44737665 یا داخلی 2109 (آقای طباطبایی نسب، کارشناس پژوهش های بین‌المللی) تماس حاصل کنند. همچنین فایل‌های مربوط به اطلاعات و مشخصات برنامه پژوهشی افق 2020 و همچنین فایل مربوط به فراخوان‌های فعلی و قابل اقدام این برنامه از طریق لینک های ذیل در دسترس است.

 معرفی طرح 2020 Horizon

جدول فراخوان های برنامه افق 2020 در حوزه علوم اجتماعی و انسانی


نظر شما :