دکتر مرتضی خورسندی به سمت مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه منصوب شد

۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۵۸۹ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۶۹۲۳
طی حکمی از سوی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه، دکتر مرتضی خورسندی عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد به سمت مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه منصوب شد.
دکتر مرتضی خورسندی به سمت مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران این حوزه، صبح روز سه شنبه 26 تیرماه در محل سالن شورای ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده در مدت مسئولیت دکتر زمانی، به سیاست های اتخاذ شده در طی 3 سال گذشته در اصلاح امور این مدیریت اشاره کرد و بیان داشت: این مدیریت به لحاظ پشتیبانی و ارتباط با بخش های مختلف دانشگاه نقش کلیدی و مهمی را بر عهده دارد. او با اشاره به ساماندهی امور برنامه ریزی بودجه، تشکیلات و نظارت بر اجرای آن بر اساس سیاست های دانشگاه افزود: در طی این مدت در اجرای بخش زیادی از این مهم با همکاری بخش های مختلف موفقیت های خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه برنامه ریزی، تهیه سند راهبردی، تهیه برنامه استراتژیک و عملیاتی، توجه به آموزش های ضمن خدمت کارکنان و همچنین ضرورت توجه به راه اندازی بخش کنترل پروژه ها از اقدامات مهم در این مدیریت برشمرد و افزود: این اقدامات با همکاری همه بخش های دانشگاه و در این مدیریت مورد توجه جدی قرار گرفته است که موارد زیادی از آن در مرحله اجرایی و در موارد معدود نیز زمینه های آن فراهم و در آستانه اجرایی شدن است.

او در ادامه سخنانش ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در مدت مسئولیت دکتر زمانی در این مدیریت افزود: ایشان امورات و کارهای اجرایی را با کمترین تعارض با واحدهای مختلف بر اساس سیاست های دانشگاه را به خوبی پیش بردند. معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه سپس با معرفی دکتر مرتضی خورسندی به سمت مدیر جدید برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه گفت: با توجه به توانایی دکتر خورسندی در ایام تصدی مدیریت فرهگی دانشگاه و تخصص ایشان در برنامه  ریزی و بودجه، ایشان به این مسئولیت انتخاب شدند. او با تشکر از قبول مسئولیت دکتر خورسندی بیان داشت: هنر در این است که بتوانیم با کنترل درخواست ها و مطالبات در هزینه ها به نحوی عمل نماییم تا بودجه در اختیار را  در تعادل با هزینه ها قرار دهیم و بتوانیم در فضای تعاملی پیش رویم.

سپس دکتر زمانی در سخنانی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی کارشناسان مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی و نیز بخش های مختلف دانشگاه در مدت مسئولیتش به اقدامات انجام شده در این مدیریت پرداخت و افزود: طرح جامع مدیریت منابع انسانی، طرح بودجه ریزی عملیاتی، برنامه های راهبردی، ایجاد مدیریت بدهی و دارایی از جمله موارد نظر ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم توسعه و منابع انسانی است که در این مدت پیگیری و مقدمات اجرای آن هموار شده است و امیدوارم در آینده نزدیک اجرایی گردد. او در ادامه تعامل و همکاری بخش های مختلف دانشگاه در تحقق اهداف کلان دانشگاه را مهمترین سرمایه دانشگاه برشمرد و افزود: این تعامل و همکاری سرمایه اجتماعی مهمی است که در دانشگاه وجود دارد و امیدورام که منشاء اثرات زیادی قرار گیرد.

در ادامه این مراسم دکتر خورسندی با تشکر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه در اعطای مسئولیت مدیریت برنامه و بودجه  تحول سازمانی دانشگاه گفت: خدا را شاکرم که با دیگر توفیق خدمت در حوزه اجرایی دانشگاه را نصیبم نمود. او افزود: امیدوارم با همراهی و همیاری همکاران  بتوانم پاسخگوی اعتمادشان باشم. دکتر خورسندی در ادامه با اشاره به وظیفه اصلی بودجه و برنامه ریزی در این مدیریت بیان داشت: این دو، عناصر جدایی ناپذیر از یکدیگرند چرا که برنامه ریزی بدون در نظر گرفتن محدودیت های بودجه محکوم به شکست است و بودجه ریزی بدون لحاظ نمودن برنامه باعث اتلاف منابع خواهد بود.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در این مدیریت تصریح کرد: تمامی برنامه های در دست اجرای این مدیریت را دنبال خواهیم کرد. خوشحالم که برنامه ریزی عملیاتی نوشته شده است و امیدوارم با همت و همراهی همکارانم در این مجموعه در خصوص طرح جامع مدیریت منابع انسانی، برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت، بودجه عملیاتی و همچنین آموزش های ضمن خدمت نیز به آنچه که مورد نظر مسئولان محترم است دست یابیم. در پایان این مراسم معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاش های دکتر زمانی تقدیر کرد و حکم مسئولیت دکتر خورسندی را به ایشان ابلاغ نمود.


نظر شما :