عضویت دانشگاه علامه طباطبائی در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه

۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۵۷۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۵۷۸
به دنبال عضویت دانشگاه علامه طباطبائی در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه، دکتر حمیدرضا علومی یزدی، معاون پژوهشی دانشگاه در مراسم گردهمایی سالانه این اتحادیه شرکت نمود.
عضویت دانشگاه علامه طباطبائی در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی، اولین اجلاس مشترک اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه با موضوع «توسعه پایدار آموزش عالی در عصر دیجیتال» در دانشگاه سورابایا کشور اندونزی برگزار شد. در این گردهمایی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی در ملاقات با سران و مقامات مختلف حاضر ازجمله رئیس اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه دیدار و در خصوص توسعه روابط و زمینه‌های همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی گفت‌وگو کرد. امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه سورابایا  از دستاوردهای این دیدارها بود.

در خلال این نشست‌ها سمیناری دوروزه با حضور بیش از یک‌صد تن از روسا و معاونین و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های مختلف 26 کشور جهان برگزار شد که از ایران نمایندگان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه تهران حضور داشتند. گفتنی است که طی این سفر مراحل عضویت دانشگاه علامه طباطبائی در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه انجام و تکمیل شد و بسیاری از دانشگاه‌های حاضر ازجمله دانشگاه‌هایی از کشورهای:گرجستان، آذربایجان، تایلند، مالزی و ....  آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه علامه طباطبائی اعلام داشتند.


نظر شما :