اطلاعیه مرکز فناوری اطلاعات در خصوص استفاده کارکنان اداری از اینترنت دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بنا بر اعلام مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه با توجه به اجرای مرحله اول یکپارچه سازی احراز هویت خدمات فناورانه دانشگاه و اجرای پروژه یکپارچه سازی سامانه های دانشگاه (SSO) و لزوم استفاده از ایمیل دانشگاهی بهعنوان نام کاربری اینترنتی یکتا برای تمامی اعضای دانشگاه، از روز شنبه مورخ 97/4/16 اتصال به اینترنت برای کارکنان اداری تنها با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور ایمیل دانشگاه امکان پذیر خواهد بود. لذا ضرورت دارد همکاران محترم دانشگاه از انجام عملیات تکمیل پروفایل ایمیل در سامانه به آدرس its.atu.ac.ir مراجعه نمایند.
همچنین در صورت بروز هر گونه سؤال یا مشکل به کارشناس مرکز فناوری مستقر در دانشکده خود مراجعه نمایند.
خاطرنشان می شود فایل های راهنمای نحوه ثبت نام، تکمیل پروفایل و بازیابی رمز عبور در اینجا قابل دسترس است.
نظر شما :