آغاز فرآیند اعطای جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 98-97 به دانشجویان برتر دانشگاه

۰۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۴۵۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۴۰۹
به اطلاع می رساند بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه « اعطای جوایز تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر» تسهیلات ویژه ای را به دانشجویان برتر دانشگاه ها در سال تحصیلی 98-97 اعطا می نماید.
آغاز فرآیند اعطای جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان  در سال تحصیلی 98-97 به دانشجویان برتر دانشگاه

دانشجویان لازم است به وب سایت آن بنیاد به نشانی tehran.bmn.ir ، بخش اطلاعیه‌ها ،‌ مراجعه و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه آن بنیاد،‌ مشخصات کامل خود را در سامانه سینا به نشانی sina.bmn.ir ثبت نمایند . دانشجویان دقت داشته باشند بررسی پرونده ، منوط به ثبت کامل اطلاعات در سامانه سینا و سپس انتخاب گزینه «درخواست بررسی پرونده برای جایزه های تحصیلی » در بخش «ثبت درخواست ها می باشد، در غیراین صورت قابل بررسی نخواهد بود.

فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست،‌ حداکثر تا تاریخ 97/5/15 می باشد .از آنجا که این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا ضروری است دانشجویان اطلاعات خود را حداکثر تا تاریخ فوق ، به همراه مدارک مثبته در نهایت صحت و دقت ، در سامانه سینا بارگذاری کنند.

شایان ذکر است زمان ثبت نام دانشجویان جدید الورود از مهر ماه سال جاری خواهد بود که اطلاعیه آن متعاقباً اعلام خواهد شد. ضمناً دانشجویان لازم است به منظور آگاهی از اطلاعیه های بعدی بنیاد ، ‌مراتب را از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه یا بنیاد ملی نخبگان استان تهران پیگیری نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم پیگیری و عدم آگاهی ازاطلاعیه های بنیاد و دانشگاه به عهده شخص دانشجو خواهد بود.

 شیوه نامۀ اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر

 اطلاعیه جایزه های تحصیلی 

 


نظر شما :