اولین همایش ملی «مشاوره مدرسه» در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

۰۴ تیر ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۴۲۶ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۱۰۴۷۷
اولین همایش ملی «مشاوره مدرسه» آبان ماه سال جاری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
اولین همایش ملی «مشاوره مدرسه» در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

دکتر آتوسا کلانتر هرمزی، عضو هیئت علمی و دبیر علمی این همایش با اعلام این خبر گفت: این همایش 20 و 21 آبان ماه سال جاری در سالن همایش های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال چکیده مقالات پژوهشگران تا 30 مرداد ماه است، اظهار کرد: تبیین و ترسیم جایگاه مشاوره و مشاوران مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آسیب شناسی کارکردهای جاری مشاوران مدرسه و تبیین نقش رشد حرفه ای و پیشگیرانۀ مشاوران مدرسه در جلوگیری از بروز آسیب ها و رفتارهای پر خطر دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری این همایش ملی است.

از جمله محورهای مهم این همایش می توان به جایگاه حرفه ای مشاوران مدارس و اثر بخشی خدمات آنان، کارکرد ها، نقش ها و وظایف مشاوران مدارس، جایگاه و نقش مشاوره و مشاوران در سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی، نظریه های مشاوره: کاربست نظریه ها و الگوهای مشاوره در مدرسه، آموزش و برنامه های تربیت مشاوران مدارس، مطالعات تطبیقی در مشاوره مدرسه، اجرای موثر برنامه راهنمایی و مشاوره مدرسه در دوره تحصیلی: چالش ها و فرصت ها، مشاوران، تعامل خانواده و مدرسه، رشد، هدایت، موفقیت تحصیلی و شغلی و... اشاره کرد.

اندیشمندان و صاحب نظران گرامی جهت شرکت در همایش و کسب آگاهی از سایر محورهای همایش و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی وب سایت www.scc.atu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

 


نظر شما :