فراخوان شرکت در یازدهمین دوره جشنواره دانشجویی ملی حرکت

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۳۹۵ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۹۰۱
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی دستورالعمل اجرایی یازدهمین دوره جشنواره ملی حرکت «ویژه فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان» را ابلاغ کرد.
فراخوان شرکت در یازدهمین دوره جشنواره دانشجویی ملی حرکت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، انجمن‌های علمی دانشجویی، گروه‌های دانشجویی و دانشجویان به‌صورت انفرادی می‌توانند آثار خود را با توجه به دستورالعمل اجرایی این جشنواره حداکثر تا تاریخ 10 تیر ۱۳۹۷ به ایمیل اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به آدرس atu.anjomanelmi@gmail.com ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، هر انجمن علمی می تواند حداکثر در 2 حوزه از حوزه‌های رقابتی جشنواره- انجمن علمی برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه و  هر گروه دانشجویی تنها در یک حوزه از حوزه‌های رقابتی محتوای دیجیتال- کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه شرکت نمایند. همچنین هر فرد (دانشجو) تنها در یک حوزه از حوزه‌های محتوای دیجیتال- کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه شرکت داده می‌شود و  در حوزه رقابتی انجمن علمی برتر، با توجه به شرایط اختصاصی بند (الف) دستورالعمل لازم است گزارش در فرمت Word با حداکثر حجم ۳۰ مگابایت تهیه شود.

بنابراین در هریک از حوزه‌های رقابتی- فعالیت خلاقانه، مسابقه، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه- شرکت کنندگان باید فقط یک فعالیت خود را در قالب یک اینفوگرافی با حداکثر حجم ۱۵ مگابایت اندازه A1 آماده و ارسال نمایند. بر این اساس، آماده‌سازی گزارش‌ها با توجه به فرم‌های داوری و فعالیت‌های گزارش‌شده در فاصله زمانی اول خرداد ۱۳۹۶ تا اول خرداد ۱۳۹۷ از دیگر شرایط شرکت در جشنواره است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه http://cultural.ut.ac.ir مراجعه و با شماره‌های 48393513(021) و 48393523(021) دفتر انجمن‌های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تماس حاصل فرمایند.


نظر شما :