دفتر مهارت افزایی دانشگاه با برگزاری 100 دوره تخصصی و عمومی به استقبال تابستان می‌ رود

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۳۵۸ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۷۶۵
دفتر مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی 100 دوره تخصصی و عمومی در ایام تابستان برای دانشجویان و علاقمندان به فراگیری دوره های تخصصی و مهارتی برگزار می نماید.
دفتر مهارت افزایی دانشگاه با برگزاری 100 دوره تخصصی و عمومی به استقبال تابستان می‌ رود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طرح مهارت افزایی با هدف ارتقاء مهارت های عملی و شغلی دانشجویان از نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته با برگزاری دوره های تخصصی فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز که با هدف برطرف نمودن فاصله میان تئوری و عمل و افزایش مهارت های تخصصی دانشجویان و نیز آمادگی برای ورود به بازار کار در دانشگاه راه اندازی شده است، در مرحله اول برگزاری این طرح که با استقبال دانشجویان مواجه شد، حدود 2800 دانشجو 94 دوره تخصصی و عمومی متناسب با هر رشته تحصیلی، شرکت داشتند.

با توجه به تجربه موفق برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی در دوره قبل، دفتر مهارت افزایی دانشگاه برنامه جامع 100 کارگاه عمومی و تخصصی برای دانشجویان را در تابستان امسال در پیش دارد. این دوره ها با توجه به نیاز دانشجویان و با همکاری سازمان ها، نهادها و مؤسسات مختلف همچون فنی و حرفه ای، بهزیستی، جهاد دانشگاهی، سازمان بهابازار، موسسه همکاران سیستم و سایر مؤسسات معتبر برنامه‌ریزی اجرا می‌گردد.

این دوره‌ها که به پیشنهاد گروه های آموزشی دانشکده‌ها و تائید معاونت آموزشی برگزار می‌شود شامل یک دوره عمومی و یک دوره اختصاصی برای دانشجویان علامه طباطبائی و به‌صورت رایگان است و دانشجویان برای استفاده از سایر دوره‌های آموزشی از تخفیف چهل‌درصدی برخوردار خواهند شد. بر اساس اعلام دفتر مهارت افزایی دانشگاه با توجه به تعداد شرکت کنندگان دوره قبل، هماهنگی های لازم برای حضور بیش از سه هزار نفر در این دوره ها برای تابستان امسال پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است دوره های آموزشی تابستان 97 از تاریخ هفتم تیر لغایت دهم مهرماه در پردیس شماره یک دانشگاه واقع در دهکده المپیک و پردیس خودگردان واقع در خیابان توانیر برگزار خواهد شد. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.otc.atu.ac.ir مراجعه کنند.


نظر شما :