مهلت ارسال آثار به دهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی تا ۳۱ خرداد تمدید شد

۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۳۱۳ خبر روز
تعداد بازدید:۳۹۳۳
ثبت‌نام و پذیرش آثار در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی تا ۳۱ خرداد ماه ادامه دارد.
مهلت ارسال آثار به دهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی تا ۳۱ خرداد تمدید شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با توجه به آغاز به کار دهمین دوره جشنواره فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی استادان و دانشجویان علاقمند تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس www.farabiaward.ir ارسال نمایند.

این جشنواره باهدف بسترسازی تولید دانش در حوزه علوم انسانی و اسلامی، ایجاد نگرش مثبت به این حوزه و ضرورت‌های استفاده از آن در تبیین پدیده‌های انسانی و نیز ایجاد زمینه و فرصت‌ برای ارائه نظر، نقد، تقویت و توسعه ایده بازنگری علوم انسانی در ایران و جهان اسلام برپا می‌گردد. همچنین بازنمایی توان علمی ایران در حوزه علوم انسانی اسلامی و کمک به تبیین اهمیت، کارکرد و نقش مؤثر علوم انسانی در فرآیند برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری ملی و بین‌المللی از دیگر اهداف این جشنواره است.

استادان، دانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند می‌توانند نسبت به ارسال آثار فاخر و برتر خود در حوزه‌های مرتبط با جشنواره در چهار قالب اثر پژوهشی؛ اختتام یافته، کتاب تألیفی نتیجه پژوهش، رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد که در بازه زمانی سه سال گذشته (از ابتدای فروردین 1394 تا پایان اسفند 1396) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دهمین دوره بین‌المللی جشنواره فارابی زمستان سال جاری برگزار خواهد شد.


نظر شما :