کسب مقام نخست موت‌کورت «داوری تجاری» توسط دانشجویان دانشگاه علامه

۰۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۲۴۸ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۰۴۴
تیم دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب جایزه اصلی و مقام نخست در میان بیست تیم حاضر در سومین دوره مسابقات شفاهی شبیه‌سازی داوری تجاری در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران شد.
کسب مقام نخست موت‌کورت «داوری تجاری» توسط دانشجویان دانشگاه علامه

به گزارش روابط عمومی، به نقل از عطنا، تیم دانشگاه علامه طباطبائی متشکل از امین معتمدی، سیما غفاری و آرش حق‌شناس در رقابت با بیست تیم شرکت کننده در سومین دوره مسابقات شفاهی موت‌کورت داوری تجاری در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران موفق به کسب جایزه اصلی و رتبه نخست شد.

این مسابقات که به‌منظور بالا بردن دانش حقوقی در زمینه داوری و تربیت داوران جوان و مجرب به‌طور مشترک توسط مرکز داوری اتاق ایران و مرکز منطقه‌ای داوری تهران (TRAC) برگزار شد از بیست و سوم تا بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه در جریان بود.

بر اساس ایران گزارش، در این دوره از مسابقات که شرکت در آن برای کلیه‌ی دانشجویان حقوق، وکلا و داوران آزاد بود و از آن به‌عنوان پرجمعیت‌ترین موت‌کورت ایران یاد می‌شود، علاوه بر تیم دانشگاه علامه طباطبائی، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و دانشگاه شهید بهشتی و پردیس دانشگاه تهران موفق به راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی شده بودند که در نهایت تیم دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب رتبه نخست شد.


نظر شما :