سمینار بین‌المللی «بازاریابی در رویدادهای ورزشی» با ارائه جف دیکسون

۰۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۲۲۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۳۹۳
کارگاه اول سمینار بین‌المللی بازاریابی در ورزش با عنوان «حمایت‌های مالی در رویدادهای ورزشی» با ارائه جف دیکسون، استاد دانشگاه لاتروب ملبورن استرالیا و به دعوت گروه مدیریت ورزشی دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
سمینار بین‌المللی «بازاریابی در رویدادهای ورزشی» با ارائه جف دیکسون

به گزارش روابط عمومی، به نقل از عطنا، در این کارگاه که دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه و با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده روان‌شناسی این دانشگاه برگزار شد، پروفسور جف دیکسون  به ارائه تجربیات و مطالعات خود از اصول و روش‌های بازاریابی و حمایت‌های مالی در ورزش حرفه‌ای پرداخت و با استادان ایرانی تبادل نظر کرد.

پروفسور جف دیکسون که به دعوت دانشگاه علامه طباطبائی در ایران حضور دارد، استاد دانشگاه ملبورن استرالیا است که پیش از این رئیس انجمن مدیریت ورزشی استرالیا و نیوزیلند را در سابقه حرفه‌ای خود دارد. بازاریابی ورزشی به محورهای مختلف فروش خدمات و محصولات ورزشی اشاره دارد که از راه‌های گوناگونی قابل حصول است که البته قوانین و مقررات حقوقی ممکن است چالش‌هایی را در مسیر آن به وجود آورد.

اهمیت این حوزه از این رو است که محصول و خدمات ورزشی باید قبل از فروش، جایی در ذهن مشتری داشته باشند، پس مشتری باید از وجود آن محصول یا خدمات آگاه باشد و به نحوی نسبت به آن واکنش نشان داده باشد. فرایندی که طی آن واکنش و پاسخ مشتری به دست می‌آید، «برندینگ» نام دارد و هنگامی که برندی ورزشی در ذهن مشتری جا بگیرد، آن برند موقعیت خود را تثبیت کرده است. گفتنی است دیگر کارگاه‌های این سمینار با عنوان‌های «بازاریابی رویدادهای ورزشی» و «بازاریابی یکپارچه در ورزش» روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱ و ۲ خردادماه در سالن کتابخانه مرکزی پردیس دهکده دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

 

 

 

 



نظر شما :