وزیر علوم: عملکرد دانشگاه علامه در اجرای طرح مهارت افزایی رضایت‌بخش بوده است

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۱۷۹ خبر روز
تعداد بازدید:۲۵۴۶
در حاشیه مراسم افتتاحیه کرسی «ارتباطات علم و فناوری یونسکو» که 26 اردیبهشت‌ماه در محل دانشکده علوم ارتباطات برگزار شد، وزیر علوم، تحقیقات و ‌فناوری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، درباره طرح مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی عنوان کرد: این طرح باهدف افزایش مهارت‌ها و نیز کارآفرین بودن دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی پیش‌بینی‌شده است و بر این اساس دانشجویان، اشتغال مبتنی بر ظرفیت‌ها و دانش‌های تخصصی خود را دنبال خواهند کرد.
وزیر علوم: عملکرد دانشگاه علامه  در اجرای طرح مهارت افزایی رضایت‌بخش بوده است

او با اشاره به اینکه اشتغال در نهادهای دولتی به‌شدت کاهش پیداکرده است و این نیاز به وجود آمده است تا دانشجویان ظرفیت خود را بشناسند و بر اساس آن برای آینده خود برنامه‌ریزی نمایند گفت: برگزاری این دوره‌ها زمینه مناسبی در این راستا است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اجرای موفق این طرح در دانشگاه علامه طباطبائی افزود: در این دوره‌ها استادان و مجموعه متخصص در کنار دانشجویان خواهند بود. او گفت: یک دوره خوب و موفق این طرح در دانشگاه علامه طباطبائی اجرا شد و به سایر دانشگاه‌ها نیز اجرای این دوره‌ها توصیه‌شده است. وی اضافه کرد: طرح مهارت افزایی است به‌تدریج می‌تواند تکمیل‌تر شود و وزارت علوم نیز در سازوکارهای اداری، سازمانی و‌ معنوی حمایت خود را از برگزاری هرچه بهتر این طرح دریغ نمی‌نماید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره عملکرد دانشگاه علامه طباطبائی در این خصوص خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌هایی که ارائه‌شده است عملکرد دانشگاه علامه طباطبائی به‌عنوان یک دانشگاه تخصصی علوم انسانی در اجرای دوره‌های مهارت افزایی دانشجویان رضایت‌بخش بوده است. او ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های بالا در حوزه‌های فنی و مهندسی و نیز پزشکی این طرح عملیاتی گردد.


نظر شما :