پایان اولین دوره رقابت های لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۱۲۶ فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۲۶۴۹
دیدار پایانی و رده بندی اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر 17 اردیبهشت ماه با حضور پرشور دانشجویان و معاون دانشجویی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه، مدیر امور دانشجویی دانشگاه، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و نیز دو عضو هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه (دکتر طیبی و دکتر ترتیبیان) در سالن ورزشی خوابگاه شهید همت برگزار گردید.
پایان اولین دوره رقابت های لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت تربیت بدنی، این رقابت ها با حضور 17 تیم و برگزاری 80 بازی دنبال شد. در دیدار رده‌بندی تیم ستارگان مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری با نتیجه 5 بر 4 تیم دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی را مغلوب کرد و مقام سوم را از آن خود کرد.

در دیدار پایانی این مسابقات دو گروه هم‌خانواده مدیریت تربیت‌بدنی با دانشکده تربیت بدنی علوم ورزشی به مصاف هم رفتند که در یک بازی پر افت‌وخیز تیم مدیریت تربیت‌بدنی با نتیجه نزدیک 2 بر 1 تیم دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی را مغلوب نمود و قهرمان اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی شد.

 در پایان این مراسم که بسیار متفاوت‌تر از سال‌های پیش برگزار شد از تیم‌های اول تا سوم با اهداء مدال، کاپ، لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد. همچنین از دانشجویان مقام آور در مسابقات ورزشی منطقه یک که حائز مقام اول تا سوم گردیده بودند با لوح سپاس و جوایز نقدی قدردانی شد. لازم به ذکر است سرپرست اجرایی این مسابقات با سجاد محمدی و سرپرست فنی مسابقات به مسئولیت دکتر احمد محمودی بود.



نظر شما :