جشن اختتامیۀ هفته آموزش با تقدیر از مدیران و کارشناسان برگزیده، برگزار شد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۰۱۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۵۱۶
جشن اختتامیه هفته آموزش در دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور معاون آموزشی، مدیران حوزه آموزش، جمعی از استادان و روسای دانشکده‌ها، کارمندان و دانشجویان برتر، 11 اردیبهشت ماه در سالن همایش دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.
جشن اختتامیۀ هفته آموزش با تقدیر از مدیران و کارشناسان برگزیده، برگزار شد

دکتر نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز معلم و هفتۀ آموزش در سخنانی با اشاره به اهمیت حوزه آموزش دانشگاه، عنوان کرد: آموزش دانشگاه از حساس ترین بخش های دانشگاه است و فعالیت این حوزه با حضور دانشجو معنا و قوام می یابد. او خطاب به مدیران و کارکنان این حوزه تاکید کرد: باید با صبر و حوصله به خواسته‌های این عزیزان توجه داشته باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به کارنامۀ عملکرد آموزش در سال گذشته بیان کرد: در طی یک سال گذشته موفقیت‌های خوبی در حوزۀ آموزش به دست آمده ‌است و با توجه به هدف گذاری دانشگاه برای رسیدن به شرایط مطلوب، اضافه کرد: همانطور که ریاست محترم دانشگاه بیان کردند طی چهار سال گذشته تلاش شد برنامه ها و سیاستگذاری ها را به گونه ای رقم بزنیم که به شرایط مطلوب یک دانشگاه برسیم. او ادامه داد: به همین لحاظ برای دومین سال متوالی توانستیم جزو 13 دانشگاه برتر کشور قرار بگیریم که این مسئله باعث افتخار است.

دکتر نعمت اللهی به برنامه های معاونت آموزشی در سال جاری اشاره کرد و بیان کرد: امیدوارم با همکاری همۀ شما این موفقیت تداوم داشته باشد و در این سطح باقی بمانیم. او افزود: برگزاری امتحان های پایان نیم سال دوم تحصیلی، برگزاری آزمون‌ جامع دوره دکتری و همچنین برگزاری جلسات مصاحبه های مقطع دکتری بعد از ماه مبارک رمضان از مهمترین برنامه هایی است که باید به نحو مطلوبی برگزار شود.

دکتر نادر نعمت‌اللهی در ادامه سخنانش با اعلام خبر تغییر سیستم آموزشی دانشگاه به منظور ارائه «خدمات مناسب تر» به دانشجویان، اظهار کرد: سیستم آموزشی فعلی پاسخ گوی نیازهای دانشجویان نبود و به منظور رفع این نقیصه تغییر سیستم آموزشی در تابستان سال جاری با همکاری کارکنان حوزه معاونت آموزشی اجرا خواهد شد. 

معاون آموزشی دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در بخش همکاری های علمی بین المللی آموزشی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار دو دوره مشترک با دانشگاه مسکو برگزار شد و دو دوره دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

او اضافه کرد: دو دوره مجازی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و موسسه آموزشی بیمه اکو راه اندازی شده است که دانشجو پذیرش می کنند.

وی با اظهار رضایت از برگزاری دوره های مهارت افزایی در دانشگاه افزود: پیشرفت چشم گیری در برگزاری دوره های مهارت افزایی داشته‌ایم. تاکنون 2500 دانشجو در این دوره ها شرکت کرده اند. وی تصریح کرد: در هدف گذاری برپایی این دوره ها، شرکت 4 هزار دانشجو پیش بینی شده است که این استقبال قابل توجه است. 

 در ابتدای این مراسم، دکتر سعید غیاثی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سخنانی عنوان کرد: در سالی که گذشت اتفاقاتی پیش آمد که زمینه‌ساز پیشرفت کیفی و عملکرد مطلوب معاونت آموزشی شد. در حوزه تحصیلات تکمیلی یکی از بهترین مصاحبه‌های دوره دکتری برگزار شد که رضایت متقاضیان از نظم، کیفیت برگزاری و نحوه ارزیابی استادان گرامی را در پی داشت.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه با بیان این نکته که برای بهبود کیفیت در حوزه تحصیلات تکمیلی و دفاع از پایان‌نامه‌ها، نظارت بر روند این امر مهم را به اجرا رسانده‌ایم، تصریح کرد: نوید سال پرکار و پرتلاشی را به شما همکاران می‌دهم. تلاش داریم تغییراتی را به منظور ارائه خدمات مناسب به دانشجویان اعمال نماییم و بتوانیم سیستم آموزشی را از «سما به گلستان» جایگزین نماییم.

دکتر غیاثی ضمن اشاره به تجربه موفق برگزاری مصاحبه متقاضیان ورود به مقطع دکتری اظهار داشت: آزمون جامع در دانشگاه علامه طباطبائی منظم، بدون حاشیه و با رعایت استاندارها در حال پیگیری است و در ادامه نیز از تیرماه مصاحبه دکتری را در پیش خواهیم داشت. وی در پایان سخنانش از همکاری مدیریت خدمات آموزشی و دفتر برنامه‌ریزی آموزشی، نظارت و سنجش در دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه آموزش دانشگاه تقدیر نمود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پذیرفته شدگان در رتبه های برتر دانشگاه علامه طباطبائی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری ، برگزیدگان المپیاد های علمی در سال تحصیلی 97-96 و نیز مدیران، کارشناسان دانشگاه و خارج از دانشگاه که همکاری با حوزه معاونت آموزشی داشتند، تقدیر به عمل آمد.

مدیران و کارشناسان شایسته تقدیر  دانشگاه عبارتند از:

دکتر سعید پورروستایی اردکانی، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات

دکتر محمود مقامی، مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه

محمود مرتضایی فر، مدیر امور اداری دانشگاه

محمد حسین زندی، معاون مدیر امور اداری دانشگاه

دکتر وحید رضایی تبار، سرپرست محترم آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه

زهرا نعیمی، کارشناس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه

حاجیه پاکروان، رئیس ادارۀ آموزش دانشکده علوم ارتباطات

زهرا ترکستانی، رئیس ادارۀ آموزش دانشکده الهیات و معارف اسلامی

الهام سلیمی، رئیس ادارۀ آموزش دانشکده علوم ریاضی و رایانه

معصومه سوری، رئیس ادارۀ آموزش دانشکده حقوق و علوم سیاسی 

کامبین مستشیری، رئیس اداره ثبت نام، پذیرش و امورآزمون های مدیریت تحصیلات تکمیلی

 مریم بورس، رئیس اداره ثبت نام و امور مشمولین مدیریت خدمات آموزشی 

نورمحمد خادمی فرد، سرپرست ادارۀ آموزش دانشکده روان شناسی وعلوم تربیتی 

فتانه صابریان، کارشناس مسئول ادارۀ آموزش دانشکده علوم اجتماعی 

زهرا کرملو، کارشناس مسئو ل ادارۀ آموزش مؤسسه آموزش عالی بیمۀ اکو

 ناهید باقری، کارشناس اداره کارگزینی

رقیه توفیق، متصدی امور دفتری دبیرخانه مرکزی دانشگاه

 

مدیران و کارشناسان شایسته تقدیر خارج از دانشگاه عبارتند از:

منصوره زینی وند، کارشناس دفتر آموزش های آزاد وزارت علوم،تحقیقات و فنّاوری

 قاسم بهرامی، کارشناس پرتال آزمون دکتری سازمان سنجش آموزش کشور

 دکتر محمود عزیزی، رئیس مرکز اجرایی آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور

ناهید مسعودیان، کارشناس مسئول استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری

خدیجه رباط جزی، رئیس اداره خدمات آموزشی سازمان امور دانشجویان داخل


نظر شما :