کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی در دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می شود

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۰۰۹ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۵۱۳
سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت صنعتی با محوریت توسعۀ صنعت و تولید ملی ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه در دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.
کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی در دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت صنعتی با محوریت توسعۀ صنعت و تولید ملی به همت دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران و با حضور برترین استادان داخلی و بین‌المللی رشتۀ مدیریت صنعتی از ۱۸ اردیبهشت‌ماه به مدت دو روز در دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

دکتر لعیا الفت، رئیس این کنفرانس در گفت وگو با روابط عمومی دانشگاه در این خصوص گفت: این کنفرانس بستر مناسبی برای ارائۀ مقالات پژوهشگران و همچنین برگزاری پنل‌های تخصصی با حضور خبرگان صنعتی و دانشگاهی در راستای تحقق شعار کنفرانس مبنی بر «توسعه صنعت و تولید ملی» است.

او اضافه کرد: کنفرانس بین‌المللی مدیریت صنعتی در دو دورۀ قبل خود یعنی سال‌های ۹۵ و ۹۶ تجربیات موفقی در راستای شعارهای اختصاصی هر دوره کسب کرده است و امیدواریم سومین دوره این کنفرانس با حضور استادان، دانشجویان، پژوهشگران و مدیران بخش صنعت و خدمات، بیش‌ از پیش به تحقق شعار خود کمک نماید.

دکتر الفت حضور استادان، صاحب‌نظران و مدیرانی از دانشگاه و صنعت در این کنفرانس را زمینۀ مناسبی برای تبادل اطلاعات، روزآمد کردن و ارتقای دانش پژوهشگران، دانشجویان بیان کرد و افزود: ارائه و اشتراک‌گذاری تازه‌ترین دستاوردهای علمی در حوزه مدیریت صنعتی و ایجاد فرصت تعامل، همفکری، چالش یابی و راهکارهایی با رویکرد علمی در چارچوب پنل‌های تخصصی از جمله اهداف موردنظر در این کنفرانس است.

مراسم افتتاحیۀ این کنفرانس با حضور دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر کیانی، رئیس سازمان مدیریت صنعتی 18 اردیبهشت ماه از ساعت 13:30 در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می‌شود.


نظر شما :