حضور مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه کتاب کابل

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۵۹۴۹ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۸۹۴
مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی با چندین عنوان کتاب در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی در نمایشگاه کتاب کابل حضور یافت.
حضور مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه کتاب کابل

به گزارش  مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه، نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور آقای سرور دانش، معاون رییس جمهور افغانستان و ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران، عصر 2 اردیبهشت ماه جاری  در دانشگاه کابل افتتاح شد. در این نمایشگاه که تا 9 اردیبهشت ماه ادامه دارد، ناشرانی از افغانستان و ایران حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه  محمدرسول باوری، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، رضا ملکی، رایزن فرهنگی ایران در کابل و حمیدالله فاروقی، رییس دانشگاه کابل سخنرانی کردند.در ابتدای مراسم نیز پیام رییس جمهور افغانستان که به مناسبت برپایی این نمایشگاه آماده شده بود، خوانده شد.

شایان ذکر است دکتر غلام رضا ذکیانی رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و دکترنعمت الله ایران زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به منظور گفتگوی فرهنگی ایران و افغانستان  نیز از غرفه دانشگاه بازدید کردند. و  آقایان امیر صابری، رئیس گروه برنامه ریزی انتشارات و سید مهدی سمیعی، کارشناس مسئول نشر مجلات در طول برگزاری نمایشگاه در غرفه دانشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه که به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دانشگاه کابل برگزار شده، ۷۰ ناشر ایرانی و ۴۰ ناشر افغانستانی شرکت کرده‌اند و در آن بیش از ۲۵ هزار عنوان کتاب در قالب ۱۵۰ هزار جلد به نمایش گذاشته شده است.

  


نظر شما :