تدریس اساتید لهستانی در گروه آموزشی روابط بین‌الملل

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۵۹۳۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۶۰۳
به دعوت گروه روابط بین‌الملل، سه استاد از دانشگاه‌های کشور لهستان در برنامه‌های درسی این گروه آموزشی مشارکت نموده و به تدریس پرداختند.
تدریس اساتید لهستانی در گروه آموزشی روابط بین‌الملل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی، دکتر کارول بینیک، استاد دانشگاه تربیت معلم کراکف؛ دکتر کنراد پژیویاتر، استاد دانشگاه اقتصاد کراکف و دکتر رافائل اوزارفسکی، استاد دانشگاه تجارت و مدیریت گدنیا از تاریخ  5 الی 8 فروردین ماه سال جاری در کلاس‌های درس گروه روابط بین‌الملل و گروه مطالعات منطقه‌ای حضور یافته و در تدریس مباحث مرتبط با اساتید دانشکده‌ حقوق و علوم سیاسی و موسسه آموزش عالی اکو مشارکت نمودند. 

اقتصاد سیاسی ترکیه ، نگاه اروپا به ایران و برجام ناتو و لهستان، جایگاه لهستان در اتحادیه اروپا، جامعه و فرهنگ در حوزه بالکان از جمله مباحثی بود که اساتید لهستانی به تدریس درباره آنها پرداختند. همچنین میزگردی تخصصی با عنوان "جایگاه خاورمیانه در سیاست خارجی اتحادیه اروپا" با سخنرانی اساتید گروه روابط بین‌الملل، اساتید مدعو از کشور لهستان و با حضور دانشجویان گروه‌های آموزشی مرتبط برگزار شد. دیپلماسی عمومی، روابط ایران و لهستان، برجام، نسبت میان مواضع بین‌المللی لهستان و اتحادیه اروپا از جمله موضوعات مطرح شده در این میزگرد بود.


نظر شما :