انتصاب دکتر نیسی به سمت مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم

۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۵۸۳۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۳۱۰
طی حکمی از سوی دکتر مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دکتر عبدالساده نیسی دانشیار گروه ریاضی دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی به سمت مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری این وزارتخانه منصوب شد.
انتصاب دکتر نیسی به سمت مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در بخش هایی از این حکم آمده است: باعنایت به تجربه و تخصص جناب‌عالی در حوزه پژوهش و فناوری، به موجب این حکم از تاریخ ۱۸/‏۰۱/‏۱۳۹۷  به سمت "مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری" منصوب می‌شوید.

باتوجه به ماموریت مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در توسعه فرآیند نوآوری، حمایت، پشتیبانی و گسترش زیرساخت های پژوهش و فناوری و کارآفرینی از طریق ایجاد نظام های هماهنگ و منسجم، از جناب‌عالی انتظار می رود تمام توان و تلاش خود و مجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد را به کار گیرید تا به فضل الهی، امور تسهیل و ماموریت های سازمانی با موفقیت اجرا گردد.

بدین منظور، برنامه ریزی و نظارت، ایجاد نظم سازمانی و روان سازی نظام های اجرایی از طریق ارتقای فضای کار گروهی و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی از ماموریت های جدید آن مدیریت است، که جناب عالی برای انجام آن از اختیارات لازم برخوردارید، امید است با لطف و عنایت پروردگار در انجام امور محوله پیروز باشید.

لازم به ذکر است دکتر نیسی از دی ماه ۹۲ تاکنون در سمت مدیریت امور پژوهشی دانشگاه مشغول به کار بودند.


نظر شما :