نشست تخصصی «چهارصد سال روابط میان ایران و جهان اسپانیایی زبان» برگزار شد

۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۵۸۱۲ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۲۳۵
دور دوم نشست های دو روزه تخصصی تحت عنوان« چهارصد سال روابط میان ایران و جهان اسپانیایی زبان» با حضور استادان و دانشجویان از دانشگاه های علامه طباطبائی و دانشگاه های مادرید روزهای اول و دوم فروردین ماه جاری در دانشگاه آتونومای مادرید برگزار شد.
نشست تخصصی «چهارصد سال روابط میان ایران و جهان اسپانیایی زبان» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست ها که بر پایه پروژه علمی - پژوهشی از سوی گروه آموزشی زبان اسپانیایی دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه آتونوما و با حمایت بانک سانتاندر در سال 96 آغاز شده بود، در دور دوم با ارائه 20 سخنرانی در 7 پنل تخصصی تحت عنوان های:‌ روابط تاریخی، روابط سیاسی، وسایل ارتباطات جمعی، روابط فرهنگی، روابط ادبی، ادبیات مقایسه ای و روابط فرهنگی، طی دو روز برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه این نشست با حضور دکتر کارملا کالس معاون دانشگاه آتونوما، دکتر فرناندو کاماچو استاد گروه تاریخ، دکتر فرناندو گونزلو پارّیا استاد و مدیر دپارتمان اسلام و عرب، دکتر نجمه شبیری مدیر گروه زبان اسپانیایی دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر سانتیاگو پالاسیاس و دکتر نادره فرزام نیا برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این نشست تعدادی کتاب های انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی به کتابخانه دانشگاه آتونوما اهدا شد.

لازم به ذکر است با توجه به تقارن برگزاری نشست با ایام نوروز سفره هفت سین به صورت نمادین درمحل برگزاری این همایش چیده شد و در معرض نمایش قرار گرفت و به دانشگاه آتونوما اهدا شد.

   

   


نظر شما :