کارگروه ملی همکاری‌های علمی بین‌المللی با اسپانیا به دانشگاه علامه تفویض شد

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۷۴۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۴۸۲
از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ریاست «کارگروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی بین‌المللی با کشور اسپانیا" به مدت 2 سال به دانشگاه علامه طباطبائی واگذار شد.
کارگروه ملی همکاری‌های علمی بین‌المللی با اسپانیا به دانشگاه علامه تفویض شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی، ریاست «کارگروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی بین‌المللی با کشور اسپانیا" به مدت دو سال به دانشگاه علامه طباطبائی واگذار شد.

دانشگاه علامه طباطبائی طی سال‌های اخیر همکاری‌ گسترده‌ای با دانشگاه‌های کشور اسپانیا در زمینه برگزاری همایش‌ها و نشست‌های مشترک، تاسیس مراکز زبان‌آموزی، اجرای طرح‌های بین‌المللی‌سازی آموزش عالی، تبادل استاد و دانشجو در قالب فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های آموزشی کوتاه و بلند مدت و ... آغاز نمود. در این مدت 10 تفاهم‌نامه همکاری میان این دانشگاه و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اسپانیا منعقد شده است. 

دکتر حسین سالار آملی قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌المللی طی حکمی خطاب به دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، ریاست «کارگروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی بین‌المللی با کشور اسپانیا" را به مدت دو سال به این دانشگاه واگذار نمود.


نظر شما :