برگزیدگان مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه معرفی و تقدیر شدند

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۷۳۲ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۲۳۷
ختتامیه سی و سومین جشنواره قرآن دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی همزمان با برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) 15 اسفندماه جاری در محل دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.
برگزیدگان مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه معرفی و تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام گلپیچی و اجرای استاد حسین و همچنین با حضور مادر سه شهید برگزار شد و در پایان این مراسم از ۷۷ نفر از برگزیدگان جشنواره قرآن دانشگاه قدردانی به عمل آمد.

این جشنواره که دی ماه سال جاری آغاز به کارکرد با همکاری و مشارکت کارشناسان معاونت فرهنگی و امور فرهنگی خوابگاه ها و انجمن علمی علم اطلاعات و کانون قرآن دانشگاه برگزار شد. این جشنواره با شرکت 479 دانشجو در ۶ بخش و ۳۳ رشته برگزار شد که در بخش پایانی آن 77 دانشجو موفق به راه یابی به مرحله منطقه ای جشنواره شدند. لازم به ذکر است جشنواره قرآن و عترت دانشجویان هرساله در ۴ مرحله دانشگاهی، منطقه ای، ملی و سراسری  برگزار می شود.

برگزیده های جشنواره می توانند جهت دریافت جوایز و هدایای خود به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی واقع در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) در پردیس مرکزی دانشگاه (دهکده المپیک) مراجعه نمایند.


نظر شما :