دور دوم نشست "400 سال روابط ایران و اسپانیا" برگزار می گردد

۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۶۴۲ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۷۹۹
دور دوم نشست "400 سال روابط ایران و اسپانیا" با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه آتونومای مادرید 21 و 22 مارس سال جاری میلادی مطابق با اول و دوم فرودین سال 97 در دانشگاه آتونوما برگزار می شود.
دور دوم نشست "400 سال روابط ایران و اسپانیا" برگزار می گردد

دکتر نجمه شبیری مدیر گروه آموشی زبان اسپانیایی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این نشست در ادامه برنامه های مشترک دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه های اسپانیا و به دنبال پروژه مشترک گروه آموزشی اسپانیایی با دانشگاه آتونوما و در راستای بررسی علمی سابقه روابط بین ایران و اسپانیا برگزار خواهد شد. او با اشاره به برنامه های این نشست دو روزه افزود: در نشست پیش رو که در مادرید برگزار خواهد شد، 22 سخنران در پنل های مختلف به ارائه سخنرانی در باره این رابطه 400 ساله سخنرانی خواهند کرد. 

دکتر شبیری با اشاره به سابقه همکاری دو ساله بین دانشگاهی در این خصوص  بیان داشت: اعضای ثابت این پروژه تحقیقاتی دوساله را هشت نفر تشکیل می دهند که چهار نفر از دانشگاه آتونومای مادرید و چهار نفر از گروه زبان و ادبیات دانشگاه علامه طباطبائی می باشند. او افزود: این پروژه با مدیریت اینجانب، دکتر جیران مقدم چرکاری، دکتر رافائل مائوریللو و خاویر ارناندث از دانشگاه علامه طباطبائی اعضای و این پروژه تحقیقاتی اجرا می گردد. 

لازم به یادآوری است دور نخست این نشست 18 و 19 آذر ماه سال جاری در دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


نظر شما :