تیم موت مدیای دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی به مسابقات جهانی دانشگاه آکسفورد راه پیدا کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۴۲۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۳۸۵
تیم موت مدیای دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی به مسابقات جهانی دانشگاه آکسفورد راه پیدا کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، تیم موت مدیای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات منطقه‌ای بیروت موفق به دریافت جایزه ویژه مسابقات( بزرگداشت پروفسور جاناتان بلیک Jonathan Blake) به عنوان جوان‌ترین و کم تعداد ترین تیم شرکت کننده در مسابقات شد. همچنین با کسب مقام ششم از بین چهار ده تیم شرکت کننده در مسابقات، سهمیه شرکت در مسابقات جهانی دانشگاه اکسفورد را به دست آورد.
تیم موت مدیای دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی به مسابقات جهانی دانشگاه آکسفورد راه پیدا کرد

تیم دانشگاه علامه‌طباطبائی متشکل از دانشجویان ترم سه کارشناسی خانم‌ها هلیا طهان‌ها، نرگس جوکار و آقای امیر محمد داودی  با مربی گری خانم فاطمه سرخیل کارشناس ارشد حقوق عمومی  بودند که توانستند با موفقیت در این مرحله به مسابقات جهانی راه پیدا کنند.

لازم به ذکر است: در ترکیب مسابقات امسال چهارده تیم از کشورهای ایران، لبنان، مصر، تونس، اردن و فلسطین شرکت کرده‌اند و سه تیم از دانشگاه علامه طباطبائی، شهید بهشتی و روابط بین الملل نیز نمایندگان ایران بودند. تیم دانشگاه علامه طباطبائی در مجموع ۳ مسابقه در مرحله مقدماتی داشته که دو مسابقه را با برتری مقابل تونس و مصر سپری کرد و یک مسابقه را با یک نمره اختلاف به برنده نهایی مسابقات امسال( تیم دانشگاه انگلیسی مصر) واگذار کرد.


نظر شما :