انتخاب وبسایتهای کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان 5 کاندیدای برتر در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۳۹۸ آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۱۳۷۴
وبسایتهای کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان5 کاندیدای برتر در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش دانشگاهها و موسسات آموزشی انتخاب شدند.
انتخاب وبسایتهای کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان 5 کاندیدای برتر در دهمین جشنواره وب  و موبایل ایران

وب‌سایت‌های کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان کاندیدای دهمین جشنواره وب  و موبایل ایران در بخش دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی انتخاب شدند.در مرحله دوم فرایند داوری این جشنواره 5 وبسایت برتر هر گروه به عنوان کاندیدای دریافت تندیس اعلام شدند که وبسایتهای کتابخانه دیجیتالی و کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه از آن جمله بودند.

جشنواره وب و موبایل ایران، اولین بار در سال ۱۳۸۶ برای معرفی بهترین وب سایتهای ایرانی شروع به کار کرد، این جشنواره با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

 امسال دهمین دوره این جشنواره در حال برگزاری است. در دوره‌های قبلی نزدیک به ۲۰،۰۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در جشنواره شرکت کردند و برترین شرکت‌کننده‌ها در دو بخش داوری و نگاه مردمی انتخاب شدند. هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

کتابخانۀ دیجیتالی و وبسایت کتابخانۀ مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی نیز به ترتیب در سالهای 1394 و 1395 در بخش دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، رتبۀ نخست از دیدگاه مردمی را به دست آوردند. همچنین کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه در بخش داوری تخصصی به عنوان کاندید در بخش علم و دانش معرفی شد.  

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران بزرگترین محل گردهمایی فعالان حوزه فناوری اطلاعات در ایران است که در سالهای گذشته همزمان با کنفرانس وب و موبایل ایران برگزار و با استقبال چشمگیر علاقهمندان دنیای وب و موبایل رو به رو شده است. این رویداد شامل سخنرانی چهرههای برجسته، کارگاههای آموزشی، معرفی برترین استارتاپهای سال و میزگردهای مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز برگزار میشود و امسال در دو روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد تا فرصت بسیار بیشتری برای ارائه برنامههای متنوع وجود داشته باشد. همچنین امسال در روز اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران شاهد نتیجه نهایی مسابقه کارزار هستیم که بزرگترین رقابت بین استارتاپهای ایرانی محسوب می‌شود.

شایان ذکر است که رای‌گیری مردمی همچنان ادامه دارد و افراد به منظور ثبت رأی به رسانه‌های پیوسته کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد در جشنواره به پیوندهای زیر مراجعه کرده و اقدامات زیر را انجام دهند:

-پیوندهای زیر را باز کنید
-روی آِیکون قلب طوسی رنگ کلیک نمائید
-با اکانت یاهو یا جی‌میل وارد شوید
-دکمۀ تأیید را بزنید
-وقتی که رنگ آیکون قلب قرمز شود به معنی ثبت شدن رأی است که با رفرش کردن مرورگر نیز به رنگ قرمز باقی می‌ماند

*** وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد ***

*** میز مرجع الکترونیکی ***

*** کتابخانۀ دیجیتالی ***

همچنین می‌توان با شماره‌گیری کد #۲۰۶۵۲*۳۳*۳* و #۲۱۰۰۱*۳۳*۳* از طریق همراه اول به این سامانه‌های اطلاعاتی بدون نیاز به تأیید ایمیل رأی داد


نظر شما :